Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Første møte med Phonero var en hyggelig telefonsamtale hvor vi avtalte at vi skulle bytte fra Telenor til Phonero. Vi hadde binding hos Telenor, men det skulle Phonero kjøpe ut. Det ble ikke opplyst at dette skulle komme i form av en kreditnota og at det max var 3000,- de dekket. Vi fikk også fakturagebyr selvom vi valgte faktura på EHF. Ved kontakt med kundeservice så fjernet de det. Vi er veldig fornøyd med overgangen i form av god dekning. Ingen problemer med nedetid i forbindelse med overgang til ny leverandør. Det gikk veldig bra!
Hei Bente, Vi jobber alltid med å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Så fint å høre at overgangen gikk bra og at det det løste seg til slutt. Mvh Katrine Phonero
Veldig fornøy med Phonero. Har vært kunde i 4 år og går nå for 6 år til. Bra dekning, super kundeservice og enkel administrasjon.
Hei Lise, Så hyggelig å høre, takk for fin tilbakemelding.
Rimelig priser, fantastisk kundeservice. Lettvinte løsninger for fleksible alle.
Hei Linn, Takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Saksbehandler oppfattet raskt hva som var problemet, og løste dette på en tilfredsstillende måte Det som kan bli bedre, er tiden det tok fra jeg ringte, og til jeg fikk prate med en saksbehandler.
Hei Åse, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Katrine Phonero
Får veldig god og rask hjelp hos kundesenter. Det gjelder både store og små saker. Alltid noen som kan hjelpe, og hyggelige er de også :) Veldig fornøyd.
Hei Per, Så godt å se at du er fornøyd med oss. Takk for hyggelig omtale! Mvh Katrine Phonero
Setter utrolig pris på all rask hjelp som blir tilbudt når vi ringer å trenger assistanse til sentralbord løsninger og oppsett. Alltid høflige kundeveiledere. Hvis de er usikre, spør de andre medarbeidere. Fin pris. Vært kunde i mange år, å velger å fortsette med det pga at jeg føler jeg blir «passa på» og behandlet fint.
Hei Marie, Tusen takk for fin tilbakemelding! Så gøy å lese at du er fornøyd, vi skal gjøre det vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Katrine Phonero
Bakgrunnen for min siste kontakt med Phonero, var manglende passord til en av deres løsninger. Jeg fikk raskt svar, en vennlig kundebehandler, som kunne sitt fag. Løsningen som kundebehandler kom med løste min problemstilling. Raskt svar, vennlig kundebehandler, svar førte til løsning, ja da er jeg fornøyd!
Hei Per, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero