Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ingen skjulte kostnader. Like bra dekning som andre abonnement. Raskt og enkelt å få svar fra kundeservice ved spørsmål.
Hei Marianne, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Min erfaring med Phonero er at kundeservicen er meget bra. De vet hva de snakker om og løser alltid problemet.
Hei Thale, Vi setter stor pris på hyggelig omtale! Godt å se at du er fornøyd med Phonero. Mvh Mads Phonero
Jeg har bedriftsabonnement og ønsket å justere på abonnement mitt. Har en «lite teknisk» sjef som ikke klarte å hjelpe meg. Da ringer jeg Phonero og de klarte å hjelpe sjefen min på en enkel og forståelig måte. Takk for hjelpen!
Hei Natalie, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Opplever Phonero som rimelig, og med god service. (Rask respons.)
Hei Espen, Vi setter pris på tilbakemeldingen! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Vi har i disse koronatider fått installert mobilt bredbånd på vår hytte ved sjøen. Plutselig har vi mulighet til full hjemmekontorløsning, streaming til TV, iPad osv. og alt virker perfekt. Takk til Phonero for god service!
Hei Espen, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med oss og ting fungerer som det skal. Mvh Mads Phonero
God og rask service 👍. Mobilt bredbånd fungerer veldig bra.
Hei Ann K, Godt å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen :-) Mvh Mads Phonero
Gode på å gi raske tilbakemeldinger, og gode svar. Godt arbeidsverktøy, som sentralbord og app.
Hei Grethe, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero