Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dem er rett og slett luringer. 25gb blir brukt opp på sekundet. Dem belaster meg for å ha mottatt ekstra simkort og masse annet tull. Råd er å holde dere langt unna.
Hei, Adbul. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Alle funksjoner på våre mobiltelefoner fungerer 100% perfekt. Mitt firma - (anonymisert) - står i fare for nedleggelse grunnet korona-"pandemien, gir beskjed.
Hei, Terje. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Ikke noe spesielt å si, men fornøyd. Raskt svar og god hjelp.
Hei, Anna. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen Hilsen Christer, Phonero
Veldig lett å få hjelp med det jeg trengte, uten unødvendig byråkrati. Hyggelige og hjelpsomme folk på kundeservice, god dekning.
Hei, Helene. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Ved spørsmål er de enkle å få tak i og jeg har bestandig fått god veiledning. Bestandig hyggelige å snakke med noen på Phonero.
Hei, Frank. Godt å se at du er fornøyd Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Veldig bra kommunikasjon. God kundeservice og hjelpsome.
Hei, Semere. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen Hilsen Christer, Phonero
Veldig fornøyd med både kundebehandling, priser og dekningen
Hei. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Takk for din tilbakemelding Hilsen Christer, Phonero.