Alltid hyggelig hjelp å få når man har eventuelle problemer

Har du en tilsvarende erfaring med Phonero?
Gjør som Lars M. H og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Phonero du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Kunderådgiveren var veldig imøtekommende og trivelig. Fikk god informasjon, og angrer ikke att jeg byttet fra Ice til Phonero.

Anbefaler og bruke angrerett om man har tegnet abonnement fra telefon salg. Useriøst! les avtalen på abonnementet.I mitt tilfelle stemte det ikke med det selger opplyste om. 24 måneders bindingstid/ gebyr på 3000 per abonnement ved oppsigelse osv.

Jeg kontaktet Phonero pga problem med telefonen. Ventetiden var kort før jeg fikk snakke med en hyggelig medarbeider som bidro til at problemet løste seg.

Utmerket service 😊👍og gode kundeforhold.har nettopp fått dette så det er bra service hos dere 😊👍
