Meny

Phonero omtaler og erfaringer

4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
1
av 37 innen
mobilselskap
74%
anbefaler
Phonero

"Hyggelig og rask"

Omtale om Phonero skrevet av Sondre S for 16.10.2020 17.08

Phonero har totalt 1426 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Sondre S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hyggelig og rask"

Har lite problemer med dekningen, enkel administrering av abbonemaent i egen app og kundeservice som alltid er hyggelig å prate med.

Bytt.no
"Hyggelig og rask" skrev Sondre S om Phonero

Har du en tilsvarende erfaring med Phonero?
Gjør som Sondre S og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Phonero du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Adrijan M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hyggelige og serviceinnstilte"

Hyggelige og serviceinnstilte folk på kundeservice, upåklagelig. Fornøyd med pris og dekning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hyggelig, Informativ, Kunnskap og Løsningsorientert"

Ble mottatt hyggelig på telefon med mitt problem. Fikk en oppgave av henne og hun skulle ringe meg tilbake om 10 min noe hun gjorde. i mellomtiden sjekket hun opp om mulig feil på nettilgang, abonnement osv. Informativ. Konklusjon etter litt frem og tilbake om mulig feil på min gamle iphone 6 telefon, fikk jeg link til Phonero Shop for kjøp av ny telefon Noe jeg fortalte at jeg ønsket og gjøre. ( Ikke noe hun presset frem ) Alt i alt en veldig god kundeopplevelse. Tusen Takk fra en lykkelig eier av ny Iphone 11.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utrolig bra kundeservice"

Veldig god service, forklarte enkelt og greit, det jeg lurte på. Fikk svar og hjelp med alle mine spørsmål

Stein O. O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Pluss"

Er ny kunde,men kjempefornøyd så langt !😁 virker som en seriøs aktør.

Phonero har totalt 1426 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR