Meny

Phonero omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Phonero
4,5/5
Utmerket
Kundetilfredshet
Utmerket
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
2
av 26 innen
mobilselskap
80%
anbefaler
Phonero

"God kommunikasjon og oppfølging frem til overføring."

Omtale om Phonero skrevet av Magnar for 24.10.2022 09:46

Phonero har totalt 2849 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"God kommunikasjon og oppfølging frem til overføring."
2 syns denne omtalen er nyttig

God kommunikasjon og oppfølging frem til overføring. Selve overføringen gikk også smertefritt.

Svar fra Phonero
26.10.2022 13:59
Hei Magnar. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din :-) Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Hilsen Mads, Phonero
Bytt.no
"God kommunikasjon og oppfølging frem til overføring." skrev Magnar om Phonero

Har du en tilsvarende erfaring med Phonero?
Gjør som Magnar og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Phonero du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde spørsmål angående faktura. Hyggelig og god hjelp fra kundeservice.

Svar fra Phonero
26.10.2022 13:59
Hei Ann. Tusen takk for hyggelig omtale :-) Vi er her hvis du skulle trenge hjelp også i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ble overtalt av selger - SIM-kort dukket aldri opp - Fikk avbruddsgebyr"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi bestilte Phonero etter å ha gjort det vi trodde var en god jobb med å sammenligne tilbud fra flere leverandører. Phonero skulle være et trygt valg (jeg trodde vi ble Teliakunde så selger var noe misvisende). SIM kort dukket ikke opp da porteringsdato nærmet seg. Av frykt for å bli uten telefon i hele firmaet tok vi kontakt gjentatte ganger på mail og telefon uten å få svar/nødvendig avklaring om hva som foregikk og når portering faktisk var tenkt. Vi måtte derfor avlyse portering som var planlagt 01.10.22 . Datoen var opprinnelig satt etter anbefaling fra selger/Phonero. I over 20 dager ventet vi på tilbakemelding som kom i går på epost: Synd dere ikke vil bli kunde likevel, her er et avbruddsgebyr på 3000kr per abonnement. Denne spekulative formen for å drive forretning er ikke noe vi aksepterer og vi vil kjøre sak så langt det er nødvendig. Vi ble også lovd 9000 kroner å bruke på kjøp av nye telefoner, dette greide de heller ikke å stå for selv om vi fik skriftlig bekreftelse på det tilbudet før kontraktsinngåelsen. Som kunde blir du ikke hørt så lenge de mener de har rett, jeg ble blankt avvist av en Senior Special Advisor som mente jeg var frekk så da kunne han være frekk tilbake. Hold kommunikasjonen med de skriftlig for deres muntlige forpliktelser er ikke verdt noe som helst. Styr unna Phonero med mindre du vil bruke tid og penger på å krangle med din telefonoperatør.

Svar fra Phonero
26.10.2022 13:58
Hei Bård. Dette hørtes ikke bra ut. Uten å kjenne saken din i detalj håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] så kan vi se nærmere på saken. Hører fra deg. Hilsen Mads, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"god kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ved problemer er det enkelt å komme i kontakt med kundebehandler og jeg opplever å få god og effektiv(samt vennlig!) hjelp.

Svar fra Phonero
25.10.2022 14:58
Hei May. Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice :-) Vi setter stor pris på omtalen ! Hilsen Mads, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget hyggelig og kjapp hjelp"
1 syns denne omtalen er nyttig

Meget bra kundeservice. Veldig kjapp hjelp og brukerstøtte.

Svar fra Phonero
25.10.2022 14:57
Hei Johan. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din :-) Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Hilsen Mads, Phonero
Phonero har totalt 2849 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR