Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonero
4.5
4 010 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 010 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 3 999 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 822
579
101
59
438
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 3 999 verifiserte omtaler på Bytt.no

Meget god kundeservice!

Omtale av  Roy H

Brukte deres chat. raske svar og var fornøyd. Fikk i ettertid oppfølging på e-post på spørsmålene mine som jeg ikke forventet å få.

Svar fra Phonero
02.10.2019 09:24

Hei Roy, Takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ikke valgt phonero, jobbavtale

Omtale av  Hanne

Dårlig og ingen dekning i sommer da jeg var i Finnmark. Har jobbtelefon, og derfor ingen sterk mening om hvilken leverandør som har rammeavtalen, men dekning betyr mye. Veldig hyggelige kundebehandlere!

Svar fra Phonero
02.10.2019 09:24

Hei Hanne, Vi setter pris på tilbakemeldingen, godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder i Finnmark dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero

Føles som svindel...

Omtale av  Øyvind

Har vært bedriftskunde siden 2014 valgte å gå over til annen leverandør nå, siden dekningen har blitt dårligere for oss etter at det ble Telia. Tenkte det gikk greit siden vi hadde overholdt vår 24 mndr binding med god margin. Men Phonero sin avtale fornyes av seg selv så du må passe på å si opp abb på dagen 3 mnd før 24 mnd binding går ut. Det vil i praksis si at du aldri kommer unna Phonero uten å betale 3000+mva pr abb. Phonero har heller aldri betalt bruddgebyret vi fikk da vi kom til dem i 2014 som de lovte de skulle! Så skal du ha telefonabonnement til bedriften så: STYR UNNA!!! Varighet, bindingstid, oppsigelse og bruddgebyr 9.1 Varighet, bindingstid og oppsigelse Avtalen er bindende fra signering, og avtaleforholdet løper deretter frem til det blir avsluttet («varighet»). Avtalen har en bindingstid på 24 måneder beregnet fra den dato tjenesten(e) tas i bruk. Ved en eventuell oppsigelse, eller urettmessig terminering av avtalen, i denne perioden kan Phonero kreve bruddkostnader i henhold til pkt 9.2. Abonnement og tjenester med bindingstid har en egen bindingstid på 24 måneder beregnet fra den dato abonnementet/tjenesten tas i bruk, og selv om denne strekker seg ut over bindingstiden eller varigheten for Avtalen. Ved oppsigelse, eller utportering av enkeltabonnement/tjeneste, i bindingstid, påløper det bruddkostnader, jf pkt 9.2 . Abonnement uten bindingstid kan sies opp/utporteres, jf dette punkt avsnitt 7, uten at det påløper bruddgebyr, jf pkt 9.2 punkt (v). Punkt 9.2, 1. ledd og 2. ledd punkt (i) – (iv) om oppgjør av utestående og refusjon gjelder tilsvarende ved oppsigelse av abonnement uten binding i løpet av de første 24 måneder. Dersom avtalen/abonnement fornyes eller endres, gjelder ny bindingstid på 24 måneder beregnet fra hhv. fornyelsens datering eller fra endringen trådte i kraft. Avtalen/abonnementet avsluttes ved oppsigelse.

Svar fra Phonero
15.10.2019 16:07

Hei Øyvind, Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for at samarbeidet ikke fungerte bra nok denne gangen. Det stemmer at vi hadde automatisk fornyelse av bindingstiden i 2014, dette ble fjernet fra våre vilkår i 2016. I dag er det mulig å bestille abonnement både med og uten bindingstid. Mvh Mads Phonero

Greit abonnement

Omtale av  Bente

Fungerer bra, både på nett og som telefon. Jeg har stort sett oppholdt meg i Oslo-området, så vet ikke hvordan det fungerer i utlandet eller andre områder i Norge.

Svar fra Phonero
02.10.2019 09:21

Hei Bente, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero

Kjapp, sjarmerende og billig!

Omtale av  Torstein

Phonero har de billigste prisene for vår mellomstore bedrift. Kundeservice responderer lynraskt og godt, uten å måtte ta seg gjennom en jungel av automatisk telefonsvarer- valg før man endelig kommer fram til operatøren. Eneste som trekker ned er at bindingstiden på nye og eksisterende abonnement er latterlig lang..

Svar fra Phonero
08.10.2019 14:14

Hei Torstein, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det stemmer at vi har 24 måneders avtaletid på våre abonnement. Om du ønsker å bestille abonnement uten binding i fremtiden er dette nå mulig. Du kan lese mer om abonnement uten binding her: https://www.phonero.no/produkter-og-tjenester/mobilabonnement-uten-binding Mvh Mads Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Service er personavhengig

Omtale av  Kjellbjørn T

Dekningen var for dårlig. Dårlige lytteforhold. Dårlig også bredbåndsdekning. Kom seg litt da det ble Telia.

Svar fra Phonero
01.10.2019 13:41

Hei Kjellbjørn, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at dekningen bedret seg etter vi gikk over til Telia. Om du fremdeles opplever utforfordringer kan vi undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero

Kjappe til svar på detaljer

Omtale av  Helgason

Trengte detaljert informasjon om mobilt bredbånd som ikke var å finne på nettsidene. Der fikk jeg kjapt svar ifra en hyggelig Phonero medarbeider over telefon. Akkurat slik det bør det være. Alltid.

Svar fra Phonero
25.09.2019 12:55

Hei Helgason, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd og fikk raskt svar fra vår kundeservice. Mvh Mads Phonero

Phonero har 3 999 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR