Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonero
4.5
3 987 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
3 987 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 3 987 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 811
579
101
59
437
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 3 987 verifiserte omtaler på Bytt.no

Alt fungerer som lovet så langt.

Omtale av  Bjørn

Valgte Phonero ut fra datamengde og pris. Så langt er nin erfaring utelukkende positiv. Eneste jeg ikke er fornøyd med, er at selger lovte meg de datakort jeg hadde bruk for inkludert i prisen. Slik er det ikke.

Svar fra Phonero
05.10.2021 14:12

Hei, Bjørn. Fantastisk å se at du er fornøyd med datamengde og pris, men vi vil gjerne se nærmere på saken din. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ingen roaming i utlandet

Omtale av  Mathilde C

Dataroaming fungerer ikke i det hele tatt når man reiser ut av Norge. Nå har jeg bare vært i Østerrike og på Island, men begge plassene har jeg ikke kommet meg på nett. Ellers fungerer selskapet fint på lik linje med andre telefonselskap.

Svar fra Phonero
05.10.2021 12:47

Hei, Mathilde. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Send en e-post til [email protected], med navn og nummer, så kan vi sammen undersøke om det er noen innstillinger på telefonen som kanskje må slås på igjen. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero

God kundebehandling, men dårlig dekning

Omtale av  Hb

Servicevennlige og raske kundebehandlere. Har abonnement gjennom arbeidsplassen. Opplever dårlig dekning.

Svar fra Phonero
05.10.2021 12:46

Heisann! Så gøy at du er fornøyd med kundeservicen. Det er viktig for oss at våre kunder har forbindelse Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering Hilsen Christer, Phonero

Topp kundeservice

Omtale av  Jartrud

Er ny kunde hos Phonero, og har foreløpig bare gode erfaringer. De tre ulike personene jeg har vært i kontakt med hittil, har vært utrolig serviceinnnstilte. De tar seg tid, strekker gjerne hjelpen litt lenger enn de strengt tatt må, er grundige og hyggelige.

Svar fra Phonero
01.10.2021 09:53

Hei, Jartrud Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero

Set finnes alltid en løsning

Omtale av  Wenche

Retter fort opp i feil, ok priser på abonnement, bra nett. siden jeg endte opp med en kred.nota på 3000,- etter å kjøpt en tlf og gått fra Ice, med lovnad om å bet meg mellomlegget. Det ble til at tlf fakturaene mine har blitt trukket fra kredittnota.. Fornøyd med det. Fortsatt ca 400 kr igjen.

Svar fra Phonero
01.10.2021 09:53

Hei, Wenche Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

To års bindingstid og rollover som ikke er rollover

Omtale av  Nina

Angrer virkelig på at jeg byttet til Phonero fra Ice. Med Ice ble data både rullet over til neste måned, og jeg kunne gi bort data uten noen ekstrakostnad til min datter. Det kan jeg ikke med Phonero, selv om begge abonnementene står på meg. Nå må ekstra data kjøpes, og 1 GB koster 123,- kr. For å kjøpe seg ut av avtalen skal de ha 3000,- pr abonnement. Jeg føler meg lurt. Det ble sammenlignet med abonnementet jeg hadde fra før, men her er det ingenting som kan sammenlignes. Dyrt og dårlig, og helt urimelige vilkår. Styr unna.

Svar fra Phonero
29.09.2021 13:42

Hei, Nina. Her må vi undersøke. Vi har Data Rollover som gjør at data ruller over til neste måned dersom den ikke brukes opp, og du kan styre datamengden til abonnementene i vår selvbetjeningsportal Din Bedrift samt kjøpe ubegrenset data for korte og lengre perioder. Det stemmer at vi har har gebyr ved oppsigelse av våre Bedriftsavtaler dersom de sies opp innenfor avtaletiden. Men uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så kan vi undersøke. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero

Godt fornøyd med Phonero

Omtale av  Tore

Godt fornøyd med Phonero. Stabil og sikker leveranse og kundeoppfølging.

Svar fra Phonero
29.09.2021 13:42

Hei, Tore. Veldig gøy å lese at du var fornøyd med leveransen! Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Hilsen Christer, Phonero

Phonero har 3 987 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR