Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonero
4.5
3 982 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
3 982 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 3 980 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 806
577
101
59
437
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 3 980 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ble overtalt av selger - SIM-kort dukket aldri opp - Fikk avbruddsgebyr

Omtale av  Bård R

Vi bestilte Phonero etter å ha gjort det vi trodde var en god jobb med å sammenligne tilbud fra flere leverandører. Phonero skulle være et trygt valg (jeg trodde vi ble Teliakunde så selger var noe misvisende). SIM kort dukket ikke opp da porteringsdato nærmet seg. Av frykt for å bli uten telefon i hele firmaet tok vi kontakt gjentatte ganger på mail og telefon uten å få svar/nødvendig avklaring om hva som foregikk og når portering faktisk var tenkt. Vi måtte derfor avlyse portering som var planlagt 01.10.22 . Datoen var opprinnelig satt etter anbefaling fra selger/Phonero. I over 20 dager ventet vi på tilbakemelding som kom i går på epost: Synd dere ikke vil bli kunde likevel, her er et avbruddsgebyr på 3000kr per abonnement. Denne spekulative formen for å drive forretning er ikke noe vi aksepterer og vi vil kjøre sak så langt det er nødvendig. Vi ble også lovd 9000 kroner å bruke på kjøp av nye telefoner, dette greide de heller ikke å stå for selv om vi fik skriftlig bekreftelse på det tilbudet før kontraktsinngåelsen. Som kunde blir du ikke hørt så lenge de mener de har rett, jeg ble blankt avvist av en Senior Special Advisor som mente jeg var frekk så da kunne han være frekk tilbake. Hold kommunikasjonen med de skriftlig for deres muntlige forpliktelser er ikke verdt noe som helst. Styr unna Phonero med mindre du vil bruke tid og penger på å krangle med din telefonoperatør.

Svar fra Phonero
26.10.2022 13:58

Hei Bård. Dette hørtes ikke bra ut. Uten å kjenne saken din i detalj håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] så kan vi se nærmere på saken. Hører fra deg. Hilsen Mads, Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

god kundeservice

Omtale av  May T

Ved problemer er det enkelt å komme i kontakt med kundebehandler og jeg opplever å få god og effektiv(samt vennlig!) hjelp.

Svar fra Phonero
25.10.2022 14:58

Hei May. Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice :-) Vi setter stor pris på omtalen ! Hilsen Mads, Phonero

Meget hyggelig og kjapp hjelp

Omtale av  Johan F

Meget bra kundeservice. Veldig kjapp hjelp og brukerstøtte.

Svar fra Phonero
25.10.2022 14:57

Hei Johan. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din :-) Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Hilsen Mads, Phonero

Rask og god kundeservice

Omtale av  Tine G

Svarer og fikser umiddelbart. Er interessert i å finne løsninger.

Svar fra Phonero
25.10.2022 12:11

Hei Tine. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice :) Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Hilsen Mads, Phonero

Svindel og uprofessionelt! Ble lurt av selger!

Omtale av  Alex

Selger bevisst tilbakeholder informasjonen om 24 mnd bindingstid. Insisterer forøvrig på bedriftsabonnement, der man da ikke har angrerett på 2 uker. Videre, så finner man lange negative omtaler på Phonero med akkurat samme problemer. Dette er ikke noen jeg anbefaler. Uhørt og skammelig! STYR UNNA PHONERO! Svindel og uprofessionelt!

Svar fra Phonero
25.10.2022 10:29

Hei Alex. Vi takker for din tilbakemelding. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Informasjon om bindingstid i bedriftsavtaler skal fremgå svært tydelig. Vi ønsker derfor å undersøke dette. Uten å kjenne saken din i detalj håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] så kan vi se nærmere på saken din. Hører fra deg Hilsen Mads, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Super førnøyd

Omtale av  Kari W

Alltid rask tilbakemelding når du ringe . vi er kjempe fornøyd....

Svar fra Phonero
25.10.2022 10:27

Hei Kari. Tusen takk for hyggelig omtale :-) Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero

Kundeservice folk er super hjelpsom

Omtale av  Rose

Det kan ta litt tid for å løse, men de er med hele veien, og sørge for at saken er behandlet. Admin tool bør å være lettere å bruke. Vi skulle blokkere alle samtale fra uønsket land, men det var mulig å blokkere kun enkeltnummeret. Hvis vi prøve å blokkere et land som er utenfor EU, alle lande utenfor EU blir blokkert. Det har vært flott om vi kan ha noe som "region sperre" som banken tilby.

Svar fra Phonero
24.10.2022 15:54

Hei Rose. Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice :-) Vi jobber hele tiden for å bli bedre og takker så mye for ditt innspill. Mvh Mads Phonero

Phonero har 3 980 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR