Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonero
4.5
3 987 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Negativ trend

Phonero opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
3 987 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 3 985 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 810
578
101
59
437
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 3 985 verifiserte omtaler på Bytt.no

On point service og tjenester

Omtale av  Marius M. S

Phonero leverer gode løsninger til oss som liten bedrift og trenger solide funksjoner for å gjøre vår telefonhverdag enklere. Når noe ikke er lett å finne ut av, eller mangler. Så er de raske med å svare på e-post og telefon.

Svar fra Phonero
14.01.2022 13:12

Heisann, Marius. Så utrolig gøy å lese din tilbakemelding! Vi jobber hele tiden for å bli bedre. Selv som EPSI vinner av beste kundesenter for bedrifter gir vi oss ikke der. Tar med meg tilbakemeldingen din til vår kundesenteravdeling! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Omtale

Omtale av  Lena

God dekning og veldig bra kundeservice.oversiktlig app

Svar fra Phonero
14.01.2022 13:10

Hei, Lena Så gøy å se at du er fornøyd med dekning og app! Appen Ditt Phonero gir deg oversikt over eget forbruk og lar deg bestille ekstra datapakke selv om du skulle være tom for data. I appen Bedriftsnett kan du velge å ringe fra jobbens hovednummer, sette samtaler over til kollegaer, både direkte og snakke med dem før du setter over. Vi setter veldig pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero

Lytter til kundenes behov

Omtale av  Edvard R

Direkte til kontaktperson UTEN tastevalg - suverent

Svar fra Phonero
14.01.2022 13:04

Hei, Edvard. Så bra at du liker funksjonen VIP liste i Bedriftsnett. Funksjonen gir dere mulighet til å velge at konkrete nummer automatisk skal gå rett til en konkret avdeling. Denne funksjonen dere også har tilgang til å benytte i egen ringeløsning om dere har behov. Ta gjerne kontakt med oss på telefon eller [email protected] så hjelper vi deg i gang. Hilsen Christer, Phonero

God service

Omtale av  Helge

Raske og gode tilbakemeldinger når en ringer kundeservice

Svar fra Phonero
14.01.2022 13:08

Heisann Helge Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp igjen i fremtiden :) Hilsen Christer, Phonero

Rask support, oversiktlige mine sider.

Omtale av  Ingunn

Rask support God oversikt på mine sider Lett å bestille nye abonnementer samt mobiler

Svar fra Phonero
14.01.2022 12:55

Heisann, Ingunn Så gøy at Din Bedrift hjelper å styre abonnementer enkelt. Din Bedrift har det meste, alt fra overføring av abonnement, sende ut SIM til en ansatts adresse, endre datapakke, legge til tjenester og ekstra SIM-kort til nettbrett er bare noe av det som kan gjøres i Din Bedrift. Vi setter pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Veldig fornøyd

Omtale av  Andreas

Veldig fornøyd med phonero hjelper raskt og greit. Utrolig hyggelig kundeservice.

Svar fra Phonero
14.01.2022 12:38

Hei, Andreas. Så gøy å se at du er fornøyd med rask behandlingstid og kundeservicen! Vi jobber alltid for å bli bedre og setter pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero

Data bruk

Omtale av  Hans N

Jeg er misfornøyd med at når jeg betaler såpass mye for 100GB data i mnd at jeg må betale for alt over det. Det vanlige er at hastighet blir strupet etter 100GB. Bruker data for å se på TV på hytta. Dekning er bra.

Svar fra Phonero
14.01.2022 12:36

Hei, Hans. Gode samarbeid er viktig for oss. Mobilabonnement har datakontroll aktivt som utgangspunkt, som skal hindre at du skal betale for overforbruk, men fremdeles har mulighet til å bestille mer data i appen Ditt Phonero. Uten å kjenne saken din i detalj håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] så vi kan se på muligheter slik at du får det som ønsket. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero

Phonero har 3 985 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR