Phonero opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Pronect kuppet meg på en ubehagelig måte. Det var en lettelse at Phonero overtok abonnementet. Jeg ønsker Phonero lykke til videre.
Hei Kåre, Tusen takk for fin omtale! God sommer. Mvh Katrine Phonero
Greie folk å prate med. Vanskelig å bedømme abonnementet siden jeg ikke har hatt det så lenge.
Hei Kari, Takk for fin tilbakemelding! God sommer. Mvh Katrine Phonero
Fått meget god service helt fra vi inngikk en avtale, og de følger opp med å kontakte oss for å høre om det er noen vi ønsker å endre på. Det kaller jeg god service.
Hei Mette, Så bra, fornøyde kunder er viktig for oss. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! God sommer. Mvh Katrine Phonero
Jeg har vært Phonero-kunde bare kort tid, men har allerede hatt god kontakt med kundeservice. Jeg byttet leverandør fordi det var fryktelig mye surr med fakturaer og annet hos min forrige mobiloperatør.
Hei Irene, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! God sommer. Mvh Katrine Phonero
Enkelt og god oppfølging. Flott app og god oversikt.
Hei Frode, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Alt har fungert knirkefritt med bytte. Topp kommunikasjon og oppfølging. Hvis dette fortsetter forblir vi kunde!
Hei Benedicte, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Katrine Phonero
Jeg er veldig fornøyd at selskapet tar kontakt for å spørre om det er noe jeg savner, vil ha forandret osv. Så flott kundeservice.
Hei Reidulf, Godt å se at du er fornøyd, takk for fin omtale. Mvh Katrine Phonero