Phonero opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Grei og oversiktelig faktura, rask tilbakemelding fra kundeservice.
Hei, Knut. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Fik hjælp til at bytte leverandør. De ordnede udkøb fra tidligere leverandør.
Hei, Kirsti. Takk for hyggelig tilbakemelding! Ha en fin sommer videre Hilsen Christer, Phonero
Ble oppringt av en ung kvinne. Hun fikk mulighet til å legge fram et tilbud. Tilbudet var marginalt bedre enn mitt nåværende. Siden jeg aldri har hørt om Phonero sa jeg flere ganger at jeg ønsket å lese meg opp om selskapet først. I tillegg ble jeg oppringt midt i arbeidstiden. Selgeren ville ikke høre på dette og ble mer og mer pågående. I løpet av telefonsamtalen fikk jeg tilsendt en SMS jeg absolutt måtte trykke på. Selgeren ga seg ikke og til slutt la jeg bare på. Oppdaget da at linken var for å bekrefte at jeg godtok avtalen. Selskapet framstår useriøst.
Hei, Lars. Vi vil gjerne se nærmere på dette Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Billigste abonnementet jeg noengang har hatt, og har dekning stort sett overalt. Selv på hytta 🙂
Heisann, Åse. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Ha en fin sommer videre Hilsen Christer, Phonero
God kundeservice, god dekning, hyggelige priser - vært fornøyd kunde i mange år
Hei, Arnt. Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Utmerker seg på kundeoppfølging. Veldig gode priser.
Hei, Ram. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Bra kundeservice! Burde vært data «rollover» Bra dekning, blir brutt noen steder.
Hei, Torbjørn. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero