Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Phonero har en enkel og velfungerende sentralbordfunksjon som gjør at vi kan ta godt imot våre kunder som ringer inn til klinikken. Når det inn i mellom dukker opp spørsmål eller problem, som regel brukerfeil, er det en fryd å ringe til den blide supportgjengen hos Phonero. De fixer kjapt og vi blir alltid i godt humør når praten er over.
Heisann Kurt Inge. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
God service, bra oppfølgning, gode priser, fin nettbutikk
Hei, Maid. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Veldig fornøyd med god og ryddig kundeservice, og får et bra produkt. Oversiktlig app.
Heisann Anoushka. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Har 3 abonnement og derfor er prisen avgjørende. I tillegg er det god dekning når jeg er ute og reiser. Bruker Internett mye og derfor er det viktig å kunne ha stor datapakke.
Hei, Annbjørg. Takk for hyggelig tilbakemelding! Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Jeg synes at prisen på abonnementet er svært rimelig. Det er ingen som "maser" om tillegg om abonnement. Er veldig fornøyd med abonnementet som vi har hatt i en del år nå.
Hei, Else Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Unik kundeservice og gode priser!!! Derfor anbefale vi Phonero😀👍
Hei, Thomas. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret :-D Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero.
Min far (som er pensjonist) ble overtalt av telefonselger fra phonero til å bytte. De lovet bedre dekning og god pris. (Han har drevet som bonde og er derfor enda registrert som enkeltmannsforetak, dette er relevant siden han har fått ett bedriftsabonnement uten å bli informert om det). Det ble ikke informert om at dette var ett bedriftsabonnement og derfor oppgitt uten mva, så i praksis er prisen høyere enn på det gamle abonnementet. I tillegg kommer det ett svært høyt fakturagebyr på hver papirfaktura, til tross for at min far oppga epost adresse for digital faktura. Dekningen er også dårligere enn abonnementet han var på. I tillegg har han bundet seg i 12mnd. Kort oppsummert: lurt av selger. Ikke lett å være pensjonist i dette landet.
Hei, Tor. Vi vil gjerne se nærmere på dette å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer Hører fra deg, Hilsen Christer, Phonero