Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fungerer tilfredsstillende i Norge, men svært dårlig dekning i Tyskland og Østerrike. Har ingen dekning eller edge kanskje 60-70 % av tiden. De sender også falske sms med dyrt forbruk og sperre data til tross for at prisen er likt som i Norge. Dermed vil folk flest bli usikker og ikke gjenåpne forbruket.
Hei, Morten. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken din i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Behagelig kundemottaker. Rask avklaring på problem. Skriftlig (sms) tilbakemelding når jeg ikke kunne ta tlf vedr tilbakemelding.
Hei, Ellen. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til Kundesenteret. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Takk gor hjelp Fikk alt som avtalt Tydelig forkalring
Heisann Alex. Godt å se at du er fornøyd. Vi setter pris på tilbakemeldingen Hilsen Christer, Phonero
Veldig hyggelig og hjelpsom dame i den andre enden😊
Hei, Vibeke. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Ble oppringt av phonero-selger som informerte om et billigere abn enn det jeg hadde på daværende tidspunkt. Ble ikke informert om hverken moms eller bindingstid. Fikk regning i dag med to ganger prisen som ble oppgitt ved telefonsalg
Hei, Siren. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Uten å kjenne saken din i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Phonero customer service helps solve technical problems with my device very quickly and accurately
Hi, Mario. Thank you for your feedback. I will bring your possitive comments onwards to our Customer Support department. We're here if you're in need of further assistance in the future. Regards, Christer, Phonero
Vi har hatt en sømløs og fin overgang til Phonero og merker overhode ingen forskjell i bruken i hverdagen. Etterhvert får vi se, om vi sparer penger, slik det tilsynelatende virket før overgangen. Det koster mindre for mer og det er bra for en bedrift. Superbra kundeservice! Finner enkelt ut av ting og de gjør alt for å hjelpe! Topp score!!
Hei, Tor. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero