Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk den hjelpen jeg trengte og god opplysning om hva problemet var
Hei, Arild. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til Kundesenteret. Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Rinkte dere og fikk en grei og god forklaring på det jeg spurte om.
Hei, Sissel. Takk for din tilbakemelding. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Møtte (navn anonymisert) på kundeservice og maken til trivelig, blid og servicemindet person skal man lete lenge etter. Hun fikset mine spørsmål så profft og så raskt som ingen før henne. Topp av topp karakter👌
Hei, Sven. Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Ble oppringt av en glatt slikket og over hyggelig selger. Lovet full dekning her , dekninga er helt ræva. Nevnte ingen ting om bindings tid, har 5 abonnement, vil koste nesten 20000 å komme seg ut av dette møkka selskapet.
Hei, Am. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Jeg syntes jeg har mye dårligere dekning nå en før. Og vi som har bedrifts abonomang kunne fått enda bedre tilbud fra dere til unga våres. De bruker så mye data.kan dere sende meg på mail de priser dere har satt opp på familien ?
Hei, Morten. Det er viktig for oss at våre kunder har forbindelse og Telia bruker flere milliarder hvert år på dekning Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår jeg på tråden. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Jeg ble oppringt av pågående selger fra Phonero som sa jeg kunne få 5G for en lavere pris enn 4G med mitt nåværende abonnement med ICE. Han sa også at ICE ikke har fri bruk i EU, som jeg trenger og dermed sa jeg OK. I ettertid viser det seg at tilbudet spesifiserer 4G (ikke 5G) og at mitt abonnement hos ICE har fri bruk i EU. Tilbudet spesifiserer også 24mnd bindingstid jeg ikke hadde fått med meg. Skiftet er ikke utført og jeg har ringt og mailet flere ganger til Phonero og bedt om at de ikke utfører skifter men alle henvendelser fra meg blir ignorert. Jeg føler meg grundig lurt !
Hei, Trond Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Jeg ble ringt av en selger, som fikk meg til å tro at han skulle oppgradere mitt OneCall abonnement, siden jeg hadde vært "en trofast kunde i så mange år", som han sa. Jeg spurte om han ringte fra OneCall, og han kom med en forvirrende setning om at han "ringte fra Telia, som også OneCall er under". Jeg skjønte ikke at denne selgeren egentlig skulle selge meg et abonnement fra et helt annet selskap, før jeg åpnet meldingen hvor jeg skulle bekrefte. Han spurte om jeg kunne bekrefte meldingen mens han var på tråden, og dette gjør meg alltid skeptisk, så jeg ba heldigvis om å få lese meldingen først. Først i SMS'en så jeg navnet Phonero, og så at det var en bedriftsavtale han prøvde å selge meg. Jeg ringte ham opp igjen, og spurte om han skulle selge et abonnement fra Phonero. Han svarte at Phonero bare tilfeldigvis er "navnet på avdelingen", mens han jobber for Telia "som OneCall også er en del av". Han kunne også reklamere for 24 mnd bindingstid, og dette var ifølge ham kun for min egen sikkerhet, slik at jeg var garantert den lave månedlige avgiften. Jeg følte meg lurt til å tro at denne selgeren kun skulle oppgradere mitt OneCall-abonnement, noe som absolutt ikke var tilfelle. Navnet Phonero ble aldri nevnt i telefonsamtalen, noe jeg stusser over da dette tydelig var selskapet som sto bak avtalen. Jeg råder alle til å stille mange spørsmål og aldri takke ja uten å ha lest grundig igjennom vilkårene, her kunne jeg veldig lett ha blitt lurt til å takke ja til noe jeg ikke ante hva var.
Hei, Hanne. Slik skal det selvfølgelig ikke være, og vi vil gjerne se nærmere på dette. Send en e-post til [email protected] så skal jeg undersøke dette videre, husk å legge med fullt navn og telefonnummer. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero