Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Horibel måte å knabbe kunde på. Telia er helt håpløs på dekning og totalt upassende å tilby i flere områder av landet. STERKT misfornøyd med tilbudet og fremgangsmåte. Blir umiddelbart skifte til Telenor uten å betale gebyr pga feil premisser for overgang!
Hei Noralv, Dette høres ikke bra ut, slik skal det selvfølgelig ikke være. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt med oss på [email protected], legg ved ditt telefonnummer så ringer vi deg. Mvh Katrine Phonero
Jeg har benyttet Phonero i mange år (helt siden Ventelo) hos min hoved arbeidsgiver. Byttet til Phonero i mitt private elektro firma og er meget fornøyd, både med dekning, service og pris.
Hei Helge, Så godt å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Vi skal gjøre det vi kan for fortsette det gode samarbeidet. Takk for fin omtale! Mvh Katrine Phonero
Kort responstid på anrop. Relevante svar på alle mine spørsmål samt ikke minst hyggelig betjening.
Hei Jan, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Første møte med Phonero var en hyggelig telefonsamtale hvor vi avtalte at vi skulle bytte fra Telenor til Phonero. Vi hadde binding hos Telenor, men det skulle Phonero kjøpe ut. Det ble ikke opplyst at dette skulle komme i form av en kreditnota og at det max var 3000,- de dekket. Vi fikk også fakturagebyr selvom vi valgte faktura på EHF. Ved kontakt med kundeservice så fjernet de det. Vi er veldig fornøyd med overgangen i form av god dekning. Ingen problemer med nedetid i forbindelse med overgang til ny leverandør. Det gikk veldig bra!
Hei Bente, Vi jobber alltid med å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Så fint å høre at overgangen gikk bra og at det det løste seg til slutt. Mvh Katrine Phonero
Veldig fornøy med Phonero. Har vært kunde i 4 år og går nå for 6 år til. Bra dekning, super kundeservice og enkel administrasjon.
Hei Lise, Så hyggelig å høre, takk for fin tilbakemelding.
Rimelig priser, fantastisk kundeservice. Lettvinte løsninger for fleksible alle.
Hei Linn, Takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Saksbehandler oppfattet raskt hva som var problemet, og løste dette på en tilfredsstillende måte Det som kan bli bedre, er tiden det tok fra jeg ringte, og til jeg fikk prate med en saksbehandler.
Hei Åse, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Katrine Phonero