Meny

Phonero omtaler og erfaringer

4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
1
av 37 innen
mobilselskap
74%
anbefaler
Phonero

"Fin app. God service (bedriftskunde)"

Omtale om Phonero skrevet av Chris C for 15.06.2020 19.20

Phonero har totalt 1475 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fin app. God service (bedriftskunde)"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har Phonero gjennom arbeidsgiver og synes det fungerer greit. Rask respons på kundeservice og en fin app med god oversikt på forbruk og kapasitet.

Svar fra Phonero
29.06.2020 09.16
Hei Chris,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Bytt.no
"Fin app. God service (bedriftskunde)" skrev Chris C om Phonero

Har du en tilsvarende erfaring med Phonero?
Gjør som Chris C og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Phonero du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra, god oppfølging"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra, god oppfølging. God dekning, ryddig.

Svar fra Phonero
29.06.2020 09.16
Hei Mario,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

God sommer.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mobil operatørbytte"
2 syns denne omtalen er nyttig

Som ny kunde hadde jeg spørsmål ang. mitt abonnement. Fikk umiddelbart svar hos kundeservice og snakket med to hyggelige kundebehandlere. Mine spørsmål ble besvart på en rask og profesjonell måte. Utmerket service😊

Svar fra Phonero
29.06.2020 09.16
Hei Petter,

Så gøy å se at du er fornøyd, takk for fin omtale.

God sommer :)

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flyttet firmaet fra Telenor til Phonero"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tok kjangsen etter måneder med vurdering og usikkerhet når det gjaldt dekning. Vi holder til i ei bygd, og mange av våre ansatte ferdes og bor i grisgrendte strøk, var derfor usikker på om andre enn Telenor kunne gi oss god dekning. Det viser seg at dekningen er like god nesten hvor som helst. I løpet av den første måneden har jeg hørt mange som skryter og merker bedre dekning, og kun en som har dårligere dekning. Den dårlige dekningen gjelder et gårdsbruk noen kilometer fra allfarveg. Også på support er Phonero gode, og svarer raskt, jeg kan ikke si annet enn at jeg er svært fornøyd med Phonero!

Svar fra Phonero
29.06.2020 09.15
Hei Rune,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Så fint å se at du er fornøyd med oss.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna - ilegger bruddgebyr etter utløp av bindingstid"
9 syns denne omtalen er nyttig

Phonero har en bindingstid på 24 mnd, men men selv lenge etter utløp av bindingstid får du bruddgebyr på kr 3000,- eks mva. Bakgrunnen for at Phonero ilegger bruddgebyr er at de ikke har mottatt skriftlig oppsigelse. Alle andre operatører betrakter bytte av operatør som oppsigelse, og det normale ville vært å motta abonnementsavgift i oppsigelseestiden. Phonero derimot, fakturerer bruddgebyr selv om man har vært lojal kunde i mange år, og flere år etter at bindingstiden har utløpt. Styr unna.

Svar fra Phonero
29.06.2020 09.15
Hei,

Takk for din tilbakemelding.

Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært er viktig for oss.
Vil derfor gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på bytt@phonero.no (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt.

Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Mvh Katrine
Phonero
Phonero har totalt 1475 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR