Tok kjangsen etter måneder med vurdering og usikkerhet når det gjaldt dekning. Vi holder til i ei bygd, og mange av våre ansatte ferdes og bor i grisgrendte strøk, var derfor usikker på om andre enn Telenor kunne gi oss god dekning. Det viser seg at dekningen er like god nesten hvor som helst. I løpet av den første måneden har jeg hørt mange som skryter og merker bedre dekning, og kun en som har dårligere dekning. Den dårlige dekningen gjelder et gårdsbruk noen kilometer fra allfarveg. Også på support er Phonero gode, og svarer raskt, jeg kan ikke si annet enn at jeg er svært fornøyd med Phonero!

Har du en tilsvarende erfaring med Phonero?
Gjør som Rune K og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Phonero du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Phonero har en bindingstid på 24 mnd, men men selv lenge etter utløp av bindingstid får du bruddgebyr på kr 3000,- eks mva. Bakgrunnen for at Phonero ilegger bruddgebyr er at de ikke har mottatt skriftlig oppsigelse. Alle andre operatører betrakter bytte av operatør som oppsigelse, og det normale ville vært å motta abonnementsavgift i oppsigelseestiden. Phonero derimot, fakturerer bruddgebyr selv om man har vært lojal kunde i mange år, og flere år etter at bindingstiden har utløpt. Styr unna.

Vi her veldig fornøyd med vår avtale; god dekning så langt, gode priser, god kundeservice. Det har noen ganger tatt litt tid med nye bestillinger.

Billig og bra. Svarer fort på tlf, ingen vente tid.

Ingen overraskelser, i motsetning til tidligere abonnement kommer her ingen tillegg. God dekning der andre har dårlig og motsatt.
