Phonero gir små bedrifter en løsning som er veldig godt tilpasset. Mulightene for oppsett, sentralbord, viderekoblinger, køer, etc gir oss alt vi trenger.

Har du en tilsvarende erfaring med Phonero?
Gjør som Knut E. M og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Phonero du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
God service på min eneste henvendelse til Phonero. Rask, greit og hyggelig ekspedert😀

De beregner data rollover på en helt egen måte. Hadde ikke valgt de om jeg hadde lest vilkårene nøye nok. De sa for 6 mnd siden at de vurderte å endre dette, men mens de fortsatt vurderer bør potensielle kunder tenke seg godt om dersom data rollover er noe som er viktig.
Uforskammet medarbeider som truer med Bruddgebyr på kr 3 000 + mva eller 3 måneds oppsigelse som jeg må betale meg ut av til tross for at jeg har en avtale uten bindingstid. Uforskammet og ufordragelig i telefonen. Vedkommende mener at Telia har god dekning der jeg bor, til tross for at jeg har brukt Telia de siste årene, og har måtte stå på terrassen for å snakke i telefonen.

God kundeservice, lett å få riktige folk på telefonen – og gode forklaringer/svar på mine spørsmål. Fungerer ryddig og bra.
