Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og hyggelig kundeservice som tok tak i mine ønsker og løyste mine problem umiddelbart.
Hei, Lars. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Flott gjennomført og raskt utført bytte av leverandør
Heisann Eva. Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Bestilte ny telefon og den ble levert iløpet av et døgn. Topp
Hei, Bjørn. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til nettbutikken. Ha en fin sommer videre. Hilsen Christer, Phonero
For mye rot, sender svar til feil personer, henger på kopi etc.
Hei, Sveinung. Vi vil gjerne se nærmere på dette Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Grei og oversiktelig faktura, rask tilbakemelding fra kundeservice.
Hei, Knut. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Fik hjælp til at bytte leverandør. De ordnede udkøb fra tidligere leverandør.
Hei, Kirsti. Takk for hyggelig tilbakemelding! Ha en fin sommer videre Hilsen Christer, Phonero
Ble oppringt av en ung kvinne. Hun fikk mulighet til å legge fram et tilbud. Tilbudet var marginalt bedre enn mitt nåværende. Siden jeg aldri har hørt om Phonero sa jeg flere ganger at jeg ønsket å lese meg opp om selskapet først. I tillegg ble jeg oppringt midt i arbeidstiden. Selgeren ville ikke høre på dette og ble mer og mer pågående. I løpet av telefonsamtalen fikk jeg tilsendt en SMS jeg absolutt måtte trykke på. Selgeren ga seg ikke og til slutt la jeg bare på. Oppdaget da at linken var for å bekrefte at jeg godtok avtalen. Selskapet framstår useriøst.
Hei, Lars. Vi vil gjerne se nærmere på dette Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero