Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Phonero har levert som forventet. Har hatt noen problem med meldingstjenesten. Kan skyldes nødvendige justeringer i innstillinger
Hei Torkjell, Takk for hyggelig omtale! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Som brukerstøtteperson i en stor offentlig organisasjon har jeg flere ganger måttet ta kontakt med Phonero, blant annet for å endre når et nummer blir aktivt, for å endre et nummer, for å få sendt SIM-kort til en annen adresse eller for å se om et nummer er overført til Phonero. Hver gang har Phoneros brukerstøtte klart å finne svar på mine spørsmål raskt og nøyaktig. Jeg liker at det er lite eller ingen ventetid. Det gjør hverdagen min mer effektiv. Noe å etterstrebe for konkurrentene.
Hei, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
På tross av litt lang ventetid (Til phonero å være) fikk jeg igjen godt svar fra kundeservice på chat. Ikke noe å sette fingeren på her. Knallbra!
Hei Erik, Tusen takk for hyggelig omtale! Fint å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Byttet til Phonero i fjor, og har fått fantastisk service fra både kundesenter og kontor i Bergen!
Hei Didrik, Tusen takk for fin omtale! Så bra å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Jeg har vært kunde hos Phonero i mange år og har kun positiv inntrykk av dem. De er blant de rimeligste på markedet og er alltid raske og effektive når jeg trenger hjelp.
Hei John, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Hadde ett spørsmål om SIM-kort og E-sim. Phonero fulgte opp med å supplere informasjon. Ringte til og med tilbake for å utdype svaret. Det er service det.
Hei Steinar, Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Alt fungerer perfekt, og god oppfølgi g fra Phonero.
Hei, Tusen takk for hyggelig omtale! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero