Phonero har levert som forventet. Har hatt noen problem med meldingstjenesten. Kan skyldes nødvendige justeringer i innstillinger

Har du en tilsvarende erfaring med Phonero?
Gjør som Torkjell E og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Phonero du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Som brukerstøtteperson i en stor offentlig organisasjon har jeg flere ganger måttet ta kontakt med Phonero, blant annet for å endre når et nummer blir aktivt, for å endre et nummer, for å få sendt SIM-kort til en annen adresse eller for å se om et nummer er overført til Phonero. Hver gang har Phoneros brukerstøtte klart å finne svar på mine spørsmål raskt og nøyaktig. Jeg liker at det er lite eller ingen ventetid. Det gjør hverdagen min mer effektiv. Noe å etterstrebe for konkurrentene.

På tross av litt lang ventetid (Til phonero å være) fikk jeg igjen godt svar fra kundeservice på chat. Ikke noe å sette fingeren på her. Knallbra!

Byttet til Phonero i fjor, og har fått fantastisk service fra både kundesenter og kontor i Bergen!

Jeg har vært kunde hos Phonero i mange år og har kun positiv inntrykk av dem. De er blant de rimeligste på markedet og er alltid raske og effektive når jeg trenger hjelp.
