Meny

Phonero omtaler og erfaringer

4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
1
av 37 innen
mobilselskap
74%
anbefaler
Phonero

"Avtale brudd pga dårlig dekning og forsøk på lure meg»"

Omtale om Phonero skrevet av Adnan for 18.08.2020 11.08

Phonero har totalt 1479 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Avtale brudd pga dårlig dekning og forsøk på lure meg»"
9 syns denne omtalen er nyttig

Var kunde hos icenett. Phonero ringe meg og sier. Icenett brukte 50% av vår nett men nå skal de bruke 100% egen og det blir dårlig nett hos deg. Jeg som bedrift kunde har behov for bra nett. Phonero lovet meg beste dekning, men de leverte dårlig dekning som førte til at bedriften måtte se seg etter ny leverandør, eller tilbake til icenett. men så er det bruddgebyr duket opp. Det vanlige var at de alle bedrifter kjøper kunder fra hverandre og betaler 3000kr +mva. Som min ny leverandør skulle betale for meg nå. Men jeg fikk en ordentlig trusel fra Phonero. 18. aug. 2020, 10:12 CEST God dag Viser til inngått avtale mellom Xxxxxxx AS og Phonero AS. Vi har mottatt bestilling på deres produkter/tjenester fra ny leverandør. I den anledning minner vi om at dette er brudd på inngått avtale. I henhold til signert kontrakt vil overførsel utløse bruddgebyr pålydende 3 000,- eks mva pr produkt/tjeneste, samt at tidligere utkjøp vil kreves tilbakebetalt. Totalt bruddgebyr beløper seg til 18 000,- eks mva. For å unngå dette gebyret må ny leverandørs kundesenter kontaktes på 21000000 for å stanse overførsel. Spesifisering er som følger: 3 mobilabonnement – 3*3000 = 9 000,- eks mva 3 utkjøp – 3*3000= 9 000,- eks mva Jeg mener når alle andre har bare 3000kr brud gebyr. Hvordan kan de operere på denne måten. Har ikke Norge noe type regel for sånne typer banditter ??

Svar fra Phonero
24.08.2020 08.45
Hei Adnan,

Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero.
Slik skal det selvfølgelig ikke være så her må vi undersøke saken nærmere.

Uten å kjenne saken så håper jeg du kan ta kontakt på bytt@phonero.no, husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Bytt.no
"Avtale brudd pga dårlig dekning og forsøk på lure meg»" skrev Adnan om Phonero

Har du en tilsvarende erfaring med Phonero?
Gjør som Adnan og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Phonero du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig rask tilbakemelding på henvendelser"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig imponert over hvor raskt man får hjelp når man tar kontakta med Phonero. Jeg jobber på en skole og vi har brukt Phonero siden i fjor og er veldig fornøyd med kundeservice og kvalitet på produktene.

Svar fra Phonero
24.08.2020 08.45
Hei Aina,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Profesjonellt og velfungerende"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med løsningene og appene til Phonero, har bare hatt gode opplevelser i kontakt med kundeservice. Dekning er topp Telia dekning, med raskt nett og svært lite problemer.

Svar fra Phonero
24.08.2020 08.45
Hei Kenneth,

Godt å se at du er fornøyd med oss!
Vi setter stor pris på tilbakemeldingen.

Mvh Mads
Phonero
Ams A. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"feilinformasjon og villedninig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Phonero er sleipe de tilbyr tilsynelatende gode vilkår, men forteller ikke alt. De seier de ikkje har bindingstid fordi det er telefonselskapene som ordner dette seg imellom og derfor er bruddgebyr på 3000 kr +mva pr telefonnummer ikke relevant for kunden. Når man så ønsker å avslutte abonnement krever de bruddgebyret betalt av kunde. De presenterer også prisene uten mva. Dårleg dekning i distriktsnorge, skulle vere betre enn ALLE konkurrentane.

Svar fra Phonero
24.08.2020 08.44
He Ams,

Dette høres ikke bra ut, slik skal det selvfølgelig ikke være hos Phonero.

Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, legg ved ditt telefonnummer så ringer vi deg.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask og enkelt å bytte leverandør"
1 syns denne omtalen er nyttig

Enkelt å bytte fra tidligere leverandør, utkjøp uten en masse papirarbeid, bare videresende faktura og med rask behandling hos Phonero

Svar fra Phonero
24.08.2020 08.42
Hei Gunhild,

Så fint å se at du er fornøyd med oss!
Vi setter stor pris på tilbakemeldingen.

Mvh Mads
Phonero
Phonero har totalt 1479 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR