Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋼ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonero
4.5
3 985 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Negativ trend

Phonero opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken pÄ trenden i lÞpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
3 985 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. GjĂžr du?
POPULÆRT đŸ”„
Få tilbud på bedriftsabonnement
FÄ tilbud pÄ bedriftsabonnement
FÄ personlig tilbud pÄ mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandÞrer.

Utforsk 3 985 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 810
578
101
59
437
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nÄ én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 3 985 verifiserte omtaler pÄ Bytt.no

Topp selskap....veldig fornøyd 😃😃

Omtale av  Tobben

Min erfaring er bare positivt med selskapet 😃😃 ....er å anbefale

Svar fra Phonero
10.11.2020 09:13

Hei Tobben, Tusen takk for hyggelig omtale og anbefaling! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen :-) Mvh Mads Phonero

Tar 2 minutt
PĂ„ en skala fra 1 til 5
Hvor fornĂžyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Veldig godt fornøyd med Phonero som operatør

Omtale av  Tore K. H

Det er aldri noe nei. Alle på kundesenteret hjelper oss. Stiller opp i Teams møte når spør om det ASAP. Vi roser dere alle sammen hos Phonero kundesenter

Svar fra Phonero
10.11.2020 09:01

Hei Tore, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero

Lureri og vanskelig å komme ut av. Styr unna

Omtale av  Tina

Ble lurt at telefonselge til å tro at jeg gikk inn i Telia, og at jeg da kunne bytte abbonement innen Telia hvis jeg ikke var fornøyd i bindingstiden. Jeg var ferdig med bindingstiden i det andre selskapet så var ingen overtakelsesgebyr. Oppdaget før jeg fikk simkort og blitt flyttet, at dette ikke stemmer. Tok kontakt med kundeservice fire ganger for å prøve å få avbrudt avtalen. Til slutt blir jeg oppringt av en fyr som gir meg uriktige opplysninger både om Telias abbonement som jeg sa jeg ønsket, og som sa at jeg ikke kunne få tilbake mva hvis jeg har privatabbonememt( er enkelpersonsforetak som også er uriktig. Hvis jeg bryter avtalen så må jeg betale 6000 som er et års mobilutgifter for en sliten småbruker. Så jeg kommer meg ikke ut av det. Men vil advare andre om å gjøre samme tabben. Å skal ut av phonero så fort jeg får sjansen

Svar fra Phonero
03.11.2020 20:50

Hei Tina, Takk for din tilbakemelding. Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero, her må vi undersøke. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero

Fantastisk kundeservice

Omtale av  Olepetter

Phonero er helt unikt når det kommer til kundeservice. Når jeg trenger bistand og ringer tar det aldri lang tid før jeg får svar. I motsetning til andre leverandører jeg har brukt tidligere., hvor man må sitte i lang tid. Kan virkelig anbefale Phonero. Merker heller ingen forskjell når det kommer til dekning. Jeg reiser i hele Norge i jobb og har ikke hatt problem med dekning

Svar fra Phonero
03.11.2020 20:49

Hei Olepetter, Tusen takk for hyggelig omtale og anbefaling. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Mvh Mads Phonero

Tungvint system men super kundeservice

Omtale av  Siri

Alltid hyggelige og hjelpsomme kundekonsulenter. De har vi snakket mye med. Bakgrunnen for dette er at oppsettet i sentralbordfunksjonen er så kompleks at det er vanskelig å gjøre endringer selv. Vi ønsker heller å kunne endre svarmeldinger og åpningstider selv, istedet for å ringe inn hver gang.

Svar fra Phonero
03.11.2020 20:05

Hei Siri, Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi hjelper deg gjerne med en opplæring i sentralbordløsningen slik at dere kan gjøre disse endringene selv i fremtiden, ta kontakt på [email protected] så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud pÄ mobilabonnement
FĂ„ det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandĂžrer
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

God service

Omtale av  Hanne

Får god hjelp med overgang til nytt sentralbord på arbeidsplassen. Tålmodige og hyggelige ansatte som kan produktet sitt.

Svar fra Phonero
03.11.2020 20:02

Hei Hanne, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Fint å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero

Suveren kundeservice, gode datapakker og nå bra dekning.

Omtale av  Stig B

Som kunde igjennom 7 år har vi vært med Phonero på både Telenor og Telia dekning. I overgangen fra Telenor til Telia var det en periode med dårlig dekning og brudd. Men dette ble tatt på alvor fra dag en. Problemene ble tatt tak i og fikset. Fast kundebehandler, meget gode priser og en super bedriftsløsning gjør at ingen andre har vært i nærheten av å matche dem så langt.

Svar fra Phonero
03.11.2020 19:59

Hei Stig, Tusen takk for hyggelig omtale, veldig gøy å lese! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero

Phonero har 3 985 verifiserte omtaler pÄ Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

SĂžk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR