Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra service og rask håndtering av henvendelser. Veldig fornøyd!
Hei Rune, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Hos Phonero får vi alltid god og personleg telefonsupport og oppfølging. Supporten kjenner oss, kjenner avtalen og vi får raske svar. Her slepp vi bruke tid på gjentatte identitetssjekker og vi slepp repitere problem og spørsmål om igjen og om igjen. Alltid blide og hyggelege samtaler. Problem som ikkje kan løysast "her og no" blir raskt sendt vidare til teknisk avdeling som løyser problem på rask og god måte. Til slutt vil eg trekke fram MBN-sentralbord og administrasjons-verktøyet, her er Phonero suverent best av alt eg har sett!!
Hei Malvin, Vi setter stor pris på din tilbakemelding, tusen takk. Så utrolig gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero
Kjempefornøyd med support og tjenester. Ditt Phonero appen er helt super og viser forbruk, pin og puk. Anbefales på det varmeste
Hei Mydland, Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Tusen takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
She gave me good advice on adomdament. Also good advice what I should do to keep telefon number after retirement
Hi John, Thank you very much for the nice review. Regards Katrine Phonero
Phonero tilbyr telefoni tjenester i vår virksomhet og vi har gode erfaringer med support henvendelser som blir besvart raskt. Mobildekningen og hastigheten på Internett tilkoblingen kunne vært litt bedre.
Heisann, Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Send oss gjerne en mail til [email protected] så kan vi undersøke stedene det gjelder, og på den måten se om det er planer for utbedring i området. Vi setter pris på din tilbakemelding, takk for fin omtale! Mvh Katrine Phonero
Jeg har hatt abonnement vedr. min jobb i Sparebanken Øst Eiendom. Slutter 31.10.20. Vil gjerne videreføre dette abn. Pga at jeg har aldri hatt problemer. Kontaktet dere igår. Kundemottaker tok raskt tlf. Veldig hyggelig og hjelpsom.
Hei Maj, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd og at ting løste seg. Mvh Katrine Phonero
Aldri Phonero igjen? Dårlig kundeservice. Enorme bruddgebyrer. Kosta 35.000,- og komme seg ut for fire personer. Aldri, aldri igjen....
Hei Martin, Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero