Et produkt tilpasset både mitt og ganske sikkert manges behov med både mobiltelefon, mobilt bredbånd og ekstra databrikker inkludert i avtalen. Prisnivå samlet sett meget rimelig, der databruk fordeles mellom mobiltelefon og nettverk innen totalt avtalt datamengde. Service fra leverandør er i en særstilling, ikke bare når man tegner avtalen, men også uoppfordret ved å ta kontakt underveis for å høre om man har noen problemer eller lurer på noe. Det har imponert meg! Kort fortalt - helt unikt!

Har du en tilsvarende erfaring med Phonero?
Gjør som Vidar Ø og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Phonero du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Phonero ringte meg opp og overtalte meg til å bli kunde uten å informere om at det var to års bunden tid. Feilaktig sa vedkommende at om jeg ville skifte mobilselskap, ville de betale prisen for avbruddet. I tillegg bør jeg ikke ha et firma-abonnement, men bare være en privat Teliakunde. Det har jeg sendt to mailer om. Jeg vet ærlig talt ikke hva som er bra med abonnementet.

Phonero leverer gode løsninger til min virksomhet. Det er ingen overraskelser, ting fungerer som avtalt. Hvis det var noe mer jeg kunne ønske meg så må det være at vi hadde noe bedre dekning på hjemmeadresse. Anbefaler andre å bruke Phonero😉

Lett oversiktlig min side. Finner enkelt frem til både pin og puk koder. Fin oversikt på forbruk.

Fin kundeservice, oversiktlig app, ok dekning til min bruk
