Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk god hjelp med mine spørsmål knyttet til abonnement og alternative løsninger for mobilt bredbånd. Løsningsorientert og hyggelig.
Hei Kristian, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! God sommer. Mvh Katrine Phonero
Har hatt gode opplevelser med kundeservice når jeg har trengt hjelp. Og appen er fin for å holde oversikt over forbruk og for å gjøre endringer på abonnement. Anbefales.
Hei Kenneth, Så bra du er fornøyd, tusen takk for hyggelig tilbakemelding. God sommer! Mvh Katrine Phonero
Supporten og hjelpen er helt suveren. De har tekniske løsninger, som jeg har savnet hos andre leverandører.
Hei Svein, Så fint å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Tusen takk for fin omtale! God sommer. Mvh Katrine Phonero
Pronect kuppet meg på en ubehagelig måte. Det var en lettelse at Phonero overtok abonnementet. Jeg ønsker Phonero lykke til videre.
Hei Kåre, Tusen takk for fin omtale! God sommer. Mvh Katrine Phonero
Greie folk å prate med. Vanskelig å bedømme abonnementet siden jeg ikke har hatt det så lenge.
Hei Kari, Takk for fin tilbakemelding! God sommer. Mvh Katrine Phonero
Fått meget god service helt fra vi inngikk en avtale, og de følger opp med å kontakte oss for å høre om det er noen vi ønsker å endre på. Det kaller jeg god service.
Hei Mette, Så bra, fornøyde kunder er viktig for oss. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! God sommer. Mvh Katrine Phonero
Jeg har vært Phonero-kunde bare kort tid, men har allerede hatt god kontakt med kundeservice. Jeg byttet leverandør fordi det var fryktelig mye surr med fakturaer og annet hos min forrige mobiloperatør.
Hei Irene, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! God sommer. Mvh Katrine Phonero