Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Phonero er sleipe de tilbyr tilsynelatende gode vilkår, men forteller ikke alt. De seier de ikkje har bindingstid fordi det er telefonselskapene som ordner dette seg imellom og derfor er bruddgebyr på 3000 kr +mva pr telefonnummer ikke relevant for kunden. Når man så ønsker å avslutte abonnement krever de bruddgebyret betalt av kunde. De presenterer også prisene uten mva. Dårleg dekning i distriktsnorge, skulle vere betre enn ALLE konkurrentane.
He Ams, Dette høres ikke bra ut, slik skal det selvfølgelig ikke være hos Phonero. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt med oss på [email protected], legg ved ditt telefonnummer så ringer vi deg. Mvh Mads Phonero
Enkelt å bytte fra tidligere leverandør, utkjøp uten en masse papirarbeid, bare videresende faktura og med rask behandling hos Phonero
Hei Gunhild, Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Blir rett og slett i godt humør av å snakke med KS. Ringt 2x nå og like fantastisk bra hjelp begge gangene. Vanligvis ikke så gøy å måtte KS, men nå er det nesten så jeg håper noe går galt, så jeg kan ringe igjen. Veldig fornøyd med Phonero, rett og slett.
Hei Kenneth, Tusen takk for hyggelig omtale, veldig gøy å lese! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet og er klar til å hjelpe om du skulle trenge oss igjen :-) Mvh Mads Phonero
Jevnt over stabilt. Kunne vært bedre dekning noen plasser. God kundeservice.
Hei Stig, Tusen takk for hyggelig omtale. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du opplever utfordringer med dekningen, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår vi på tråden. Mvh Mads Phonero
Phonero fungere bra hittil, ingen feil så langt jeg kan huske
Hei Jon, Så fint å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Mitt lille firma kom til uhell av å bli LURT av Phonero. Vi gikk fra Telenor, og endte opp med mange ekstra skjulte kostnader! Alt koster ekstra og dette informerte ikke Phonero oss om. Bruddgebyr fikk vi ingen beskjed om da vi gikk over til Telenor igjen. Dekningen var også ikke veldig imponerende den lille perioden vi hadde Phonero.
Hei Oddgunn, Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din og på hva som har skjedd, send oss en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Fekk hjelp og løst problemet på noen sekunder. Veldig annerkjennede og flink person som hjelpte meg.
Hei Sylvi, Tusen takk for hyggelig omtale. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Mvh Mads Phonero