Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble oppringt av en selger som sa han var fra Telia og lovet meg billigere abonnement enn det jeg har hos ICE. Han la frem prisen og tilbudet virket lovende. Da jeg ba selgeren sende tilbudet på melding så jeg at det ikke var Telia han var fra, men Phonero. Da jeg leste meldingen nøye (meldingen er utformet slik at på de fleste smart telefoner ser du bare den første delen av den, og må trykke på "vis alt" for å få frem hele betingelsene) Først da så jeg at alle priser han hadde oppgitt var eks mva, han hadde også satt abonementet på mit enkeltmannsforetak, og det var 24mnd bindingstid med et bruddgebyr på 3000kr. Selgeren var utrolig innpåsliten og tok ikke et nei for et nei.
Hei, Sølve. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Fikk den hjelpen jeg trengte og god opplysning om hva problemet var
Hei, Arild. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til Kundesenteret. Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Rinkte dere og fikk en grei og god forklaring på det jeg spurte om.
Hei, Sissel. Takk for din tilbakemelding. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Møtte (navn anonymisert) på kundeservice og maken til trivelig, blid og servicemindet person skal man lete lenge etter. Hun fikset mine spørsmål så profft og så raskt som ingen før henne. Topp av topp karakter👌
Hei, Sven. Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Ble oppringt av en glatt slikket og over hyggelig selger. Lovet full dekning her , dekninga er helt ræva. Nevnte ingen ting om bindings tid, har 5 abonnement, vil koste nesten 20000 å komme seg ut av dette møkka selskapet.
Hei, Am. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Jeg syntes jeg har mye dårligere dekning nå en før. Og vi som har bedrifts abonomang kunne fått enda bedre tilbud fra dere til unga våres. De bruker så mye data.kan dere sende meg på mail de priser dere har satt opp på familien ?
Hei, Morten. Det er viktig for oss at våre kunder har forbindelse og Telia bruker flere milliarder hvert år på dekning Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår jeg på tråden. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Jeg ble oppringt av pågående selger fra Phonero som sa jeg kunne få 5G for en lavere pris enn 4G med mitt nåværende abonnement med ICE. Han sa også at ICE ikke har fri bruk i EU, som jeg trenger og dermed sa jeg OK. I ettertid viser det seg at tilbudet spesifiserer 4G (ikke 5G) og at mitt abonnement hos ICE har fri bruk i EU. Tilbudet spesifiserer også 24mnd bindingstid jeg ikke hadde fått med meg. Skiftet er ikke utført og jeg har ringt og mailet flere ganger til Phonero og bedt om at de ikke utfører skifter men alle henvendelser fra meg blir ignorert. Jeg føler meg grundig lurt !
Hei, Trond Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero