Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonero
4.5
3 987 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
3 987 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 3 987 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 811
579
101
59
437
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 3 987 verifiserte omtaler på Bytt.no

Godt telefonselskap

Omtale av  Reidar G

Som kunde i mange år har jeg blitt godt ivaretatt og det har resultert i trofasthet. Når det skjedde en uheldig hendelse ordnet dem opp raskt noe som fører til at jeg kan anbefale dette selskapet.

Svar fra Phonero
10.05.2019 14:34

Hei Reidar, Så fint å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bra service

Omtale av  Tonje

Har fått kjappe svar 2 dager på rad, av 2 ulike hjelpere. Med gode utfyllende svar er det lett å finne ut det man lurer på. 10/10!

Svar fra Phonero
10.05.2019 14:33

Hei Tonje, Takk for fin tilbakemelding! Veldig gøy å lese at du er fornøyd med oss. Mvh Katrine Phonero

Fungerer greit men dårlig dekning i enkelte områder

Omtale av  Entura A

Vi har tidligere vært kunde av Telenor i mange år. Valgte å skifte til Phonero av økonomiske årsaker. Dessverre opplever vi at dekningen i enkelte områder er vesentlig dårligere enn vi hadde tidligere med Telenor. Opplever også brudd av samtaler helt uforklarlig. Områdene det brytes er midt i Oslo og Drammen sentrum, tuneller og kjøring på motorvei. Spesielt langs E18 sørover. Dette er områder vi ikke hadde problemer tidligere. Dette må forbedres eller så må vi vurdere å skifte ut igjen.

Svar fra Phonero
10.05.2019 20:05

Heisann, Takk for din tilbakemelding. Vi vil gjerne undersøke dette nærmere og se på løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero

Kjapp respons

Omtale av  Elisabeth

Trengte hjelp til å finne pin/puk på tvillingkort - tok kontakt via chatten. Veldt raskt svar, fornuftig kontroll og løsningsorientert tilnærming.

Svar fra Phonero
10.05.2019 20:05

Hei Elisabeth, Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Takk for fin tilbakemelding

Service på et helt annet nivå!

Omtale av  Vidarg

Tror ikke det er mulig å yte bedre kundeservice enn det man får hos Phonero. Raskt, enkelt og uten ventetid. Nesten så man gleder seg til neste gang man trenger litt hjelp!

Svar fra Phonero
14.05.2019 16:53

Hei Vidar, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Kreditering

Omtale av  Merethe

Skulle betale bruddgebyret til det andre selskapet jeg hadde til bedriften, og ingen snakk om at det ble kreditert i samtalen, så etter jeg hadde signert avtalen med de fikk jeg vite det😡 7000 er mye for et lite selskap som mitt.

Svar fra Phonero
07.05.2019 14:55

Hei Merete, Det stemmer at vi kan kreditere eventuelle bruddgebyr fra tidligere operatør via fratrekk på faktura. Vi beklager for at du ikke ble godt nok informert om denne rutinen i forkant, og takker for din tilbakemelding. Mvh Mads Phonero

Vurdering av Phonero

Omtale av  Thor B

Vi valgte Phonero pga. pris/fleksibilitet og administrasjonspanelet og var veldig fornøyd med løsningen helt til Telia overtok. Våre ansatte jobber delvis hjemmefra og ute hos kunder/klienter og opplevde en vesentlig dårligere dekning enn den vi hadde med Telenor. En av våre ansatte som bor sentralt i Oslo og høyt over hus i nærheten mistet dekning og måtte stå et spesielt sted i leiligheten for ikke å få brudd på samtalene. Det skjedde ikke tidligere.

Svar fra Phonero
06.05.2019 17:24

Hei Thor, Takk for din tilbakemelding. God samtalekvalitet er svært viktig for Phonero. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero

Phonero har 3 987 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR