Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Phonero har en fantastisk kundeservice for meg som administrerer 130 abonnement i vår bedrift. Prismessig er de også svært gunstige. Det eneste negative er dekningen i Bergen som har noen svake områder her og der.
Hei Atle, Så fint å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder i Bergen dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] Mvh Mads Phonero
Har god erfaring som kunde. Fungerer godt, oversiktlig og bra.
Hei Thomas, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med oss. Mvh Mads Phonero
Gode på service og pris, overgangen fra gammelt selskap til Phonero gikk veldig fint.
Hei Elin, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Vi har hatt Phonero en del år og er meget fornøyd. Rimelig, god app og oversikt på bedriftsportal samt enkelt å endre til mer eller mindre data etter behov👍 Kundeservice er også kjapp👍 Anbefaler Phonero 👌
Hei Si, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese :-) Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Meget fornøyd med hjelpen, min side var nede jeg ga beskjed om det, mem jeg fikk den opp å ga beskjed og dere var meget behjelpelig med meg og hyggelige.
Hei Gerd, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Vi byttet til Phonero i 2018 og har aldri angret. Alt fungerer, dekning er bra, kundeservice lett tilgjengelig når vi har trengt tilleggstjenester. Rimelig på pris. Veldig fornøyd.
Hei Jørgen, Tusen takk for hyggelig omtale, veldig gøy å lese! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Har aldri hatt problemer med abonnementet. Ikke like god dekning alle stedet. Har opplevet at Telenor har dekning og ikke Phonero, men stort sett svært fornøyd.
Hei Elisabeth, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du har utfordringer med dekningen, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero