Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonero
4.5
3 998 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
3 998 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 3 996 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 819
579
101
59
438
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 3 996 verifiserte omtaler på Bytt.no

Falsk markedsføring

Omtale av  Mats

Ble tvunget til å bytte til Phonero når bedriften jeg jobbet for gikk konkurs, ble informert om null bindingstid og lett portering videre. Phonero opererer med 3 mnd forhåndsfakturering så endte med en stor regning når jeg byttet etter en mnd. Svært arrogant selskap med kundeveiledere som lyver over telefon. Hold dere langt unna dette selskapet.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Svindel av småbedrifter

Omtale av  Terje

Her må en lese kotrakten med små bokstaver. SVINDEL!!! Hvis du ikke sier opp abonnementet med to mnd før utløp av bindingsperiode, så fornyes det med ytterligere 12 mnd. Dårlig service, ekstremt dyrt, lite fleksibelt og behandler kundene sine som en tulling de klarte å lure til å signere noe kunden ikke visste hva var.

Arrogant kundeservice og dårlige løsninger

Omtale av  Jan T. E

Lite imøtekommende kundeservice som gjemmer seg bak avtaletekst og legger alt av ansvar over på kunden. Ingen teknisk bistand utover det kundene selv må gjøre i bedriftsportaler o.l. Phonero er den dårligste leverandøren vi har vært borti, og flyttet i utgangspunktet vekk fra Telenor pga. kostnad og lovnad om besparelser. Løsningen har totalt sett blitt både dyrere og dårligere enn hva Telenor leverer. Man er i tillegg helt låst som kunde, da alle endringer enten koster penger, tar tid eller utløser bruddgebyr. Styr unna for enhver pris!

Utelukkende negativer erfaring med dette selskapet

Omtale av  Jof

Varsler ikke når en passerer grense for databruk. Høye priser på overforbruk. Har bare femsifret nummer på bedrift kunderservice m.m.

Anbefales ikke, dersom du er opptatt av bruk og penger

Omtale av  Andre

Vi ble møtt av selger med lovnader om besparelser utfra vårt bruk, vi har ca 7 brukere. Vi skulle spare mye penger pr måned og det var ingen forskjell på dekningen. (vi brukte Telia) I ettertid ser vi at fakturaene blir vesentlig høyere selv ved samme bruk som tidligere. I tillegg så får vi fratrekk på utkjøp. Kundeservice er bra frem til du er kunde, etter dette så er det bare kundesenter og mail som kan hjelpe deg, selgerne de kommer ikke på banen. De ønsker ikke komme i møte heller. Mitt tips: bruk noen andre selv om de kan vise de kjente referanser. (flere av de har trukket avtalen med Phonero.) Vi skal bytte strax avtalen er ferdig, aldri mer Phonero.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Har alltid fått god hjelp fra Phonero

Omtale av  Jim

Datahastigheten på telefonen min ble 0,01 Mbit da Telia ordnet overgang fra 3g til 4g. Kundeservice hjalp meg rimelig raskt, og nå kan jeg surfe med 40-50 Mbit. Bruker Phonero bedrift og er riiimelig fornøyd :)

Handling sier mer enn ord

Omtale av  Martine

Fikk tilsendt et defekt phonero-telia simkort. Kontaktet kundeservice med en gang for å gi beskjed. Ble fortalt at jeg enten kunne kjøre til nabobyen for å hente et nytt et selv, eller de skulle sende et nytt i posten. Jeg sa at jeg ønsket å få det i posten for å slippe ulempen med å måtte kjøre 15 min frem og tilbake bare for et simkort. Det har nå straks gått en uke hvor jeg har gått rundt med en mobil jeg ikke kan nås på, og jeg har fortsatt ikke mottatt noe simkort fra Phonero. Helt utrolig med tanke på at det skulle sendes så kortreist. Jeg tar derfor idag kontakt med kundeservice igjen og lurer på hva som skjer. Jeg får beskjed om at dette VET de ikke, det skulle ha vært mottatt. De beklaget og hadde forståelse for min frustrasjon blablabla alt det vanlige, men resultatet på løsningsorienteringen deres var som følgende - jeg kunne enten vente ytterligere for å "se hva som skjer", eller kjøre bort til nabobyen for å hente simkortet selv! Så jada, her sitter jeg nå etter en uke uten mottatt simkort, og må kjøre til nabobyen slik jeg ikke ønsket for å hente et simkort og rette opp i en feil som de begikk i utgangspunktet. Helt latterlig. Synes uttrykket handling sier mer enn tusen ord passer godt for Phonero. De lover og jatter på kundeservice om å få til rask ordning på problemer, men de holder ikke hva de lover.

Phonero har 3 996 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR