Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Phonero customer service helps solve technical problems with my device very quickly and accurately
Hi, Mario. Thank you for your feedback. I will bring your possitive comments onwards to our Customer Support department. We're here if you're in need of further assistance in the future. Regards, Christer, Phonero
Vi har hatt en sømløs og fin overgang til Phonero og merker overhode ingen forskjell i bruken i hverdagen. Etterhvert får vi se, om vi sparer penger, slik det tilsynelatende virket før overgangen. Det koster mindre for mer og det er bra for en bedrift. Superbra kundeservice! Finner enkelt ut av ting og de gjør alt for å hjelpe! Topp score!!
Hei, Tor. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Selskapet er aggressive og unnlater å fortelle om viktige vilkår som bindingstid osv. Les Google reviews. Dyre, dårlig service. Useriøst selskap som tjener penger på å lure kunder. Frarådes og styr unna. Finnes så mange andre bedre alternativer som IKKE har bindingstid.
Hei, Dag. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Uten å kjenne saken din i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så kan jeg undersøke dette videre. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Kunderådgivere hos Phonero oppleves som løsningsorienterte, serviceinnstilte og hyggelige.
Heisann Belinda. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til Kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Ble oppringt av en selger som sa han var fra Telia og lovet meg billigere abonnement enn det jeg har hos ICE. Han la frem prisen og tilbudet virket lovende. Da jeg ba selgeren sende tilbudet på melding så jeg at det ikke var Telia han var fra, men Phonero. Da jeg leste meldingen nøye (meldingen er utformet slik at på de fleste smart telefoner ser du bare den første delen av den, og må trykke på "vis alt" for å få frem hele betingelsene) Først da så jeg at alle priser han hadde oppgitt var eks mva, han hadde også satt abonementet på mit enkeltmannsforetak, og det var 24mnd bindingstid med et bruddgebyr på 3000kr. Selgeren var utrolig innpåsliten og tok ikke et nei for et nei.
Hei, Sølve. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Fikk den hjelpen jeg trengte og god opplysning om hva problemet var
Hei, Arild. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til Kundesenteret. Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Rinkte dere og fikk en grei og god forklaring på det jeg spurte om.
Hei, Sissel. Takk for din tilbakemelding. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero