Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble oppringt av Phonero med tilbud om billigere abbonemang enn mitt Onecall. (Er enmannsbedrift AS) Etterhvert viste det seg at de var mye dyrere enn Onecall. Etter et år sa jeg opp avtalen og gikk tilbake til Onecall. Da fikk jeg et avbestillingsgebyr på 3000 kr. Konklusjon for småbedrifter: Skygg unna
Hei Helge, Takk for din tilbakemelding. Det stemmer at vi har 24 måneders avtaletid på våre bedriftsavtaler. Godt samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send meg en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Synes det er helt horribelt at man må betale 3750kr for å avslutte et abonnement. Har ikke ord. Aldri mer Phonero for min del!!
Hei Anita, Takk for din tilbakemelding. Det stemmer at vi har 24 måneders avtaletid på våre bedriftsavtaler og at avbestillingsgebyr faktureres dersom man sier opp innenfor avtaletiden. Vi er lei oss for at samarbeidet ikke fungerte bra nok. Lykke til med ny leverandør. Mvh Mads Phonero
Kontakter Phonero i 22.00 tiden for å få hjelp til min datters pin el PUK kode, noe jeg fikk hjelp til pr telefon i løpet av fem minutter! Fantastisk. Tusen takk😊. Gjett om ungdommen ble glad.
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med oss :) Mvh Mads Phonero
Kundeservice svarer raskt på telefon og rydder opp hvis noe er feil. Fantastisk kundeservice.
Hei, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Er bare en måte å oppsummere kundeservicen til Phonero på: Superb!!
Hei Jan, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
3 års bindingstid og 3000 kr i bruddgebyr er urimelig for de som skal være pionerer på bedrifts telefoni. Sniker inn at man må betale 0,49 pr bank-id verifisering og signering, dette er ingenting annet enn en måte å få enda mer penger ut av oss som forbrukere. Kundeservicen er det eneste som kan dras frem som positivt her da svartiden generelt er meget rask. Forøvrig leverer mange andre operatører samme løsninger bare at helheten føles mer profesjonelt (hos de større selskapene så klart) og man må ikke betale for bank-id signering.
Hei Per, Vi takker for din tilbakemelding. Vi har 24 måneders avtaletid som standard på våre bedriftsavtaler, men tilbyr nå også avtaler uten bindingstid. På grunn av kostnader knyttet til drift av Bank-ID på mobil har vi innført en kost på dette, men tilbyr også abonnement som har det inkludert. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] for å få alternative løsninger til dette. Jeg håper vi kan beholde deg som fornøyd kunde. Mvh Mads Phonero
Imøtekommende og løsningsorientert ved telefonhenvendelse. Forsto mitt (kundens) behov og løste sak effektivt og til min tilfredsstillelse.
Hei Bård, Så godt å se at du er fornøyd med oss. Tusen takk for hyggelig omtale! Mvh Mads Phonero