Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonero
4.5
3 996 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
3 996 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 3 996 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 819
579
101
59
438
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 3 996 verifiserte omtaler på Bytt.no

Enkelt, rimelig og utrolig god kundeservice

Omtale av  Anne

Utrolig fornøyd med Phonero, så enkelt og greit pluss gode priser! Garantisvar på kundeservice også slik at vi fort får hjelp om vi ønsker å sette opp noe mer på sentralbordet. Anbefaler Phonero på det sterkeste!

Svar fra Phonero
28.03.2021 16:37

Hei Anne. Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero Hilsen Christer, Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Akseptabelt så langt..prøver å løse de utfordringer som kommer som ny kunde

Omtale av  Einar I. T

Brudd gebyr. Manglende info om faktura og hvordan det trekkes fra kundens innbetalte brudd gebyr til gml operatør.. Og dette led roll over på innkjøpt ekstra pakke. Endre dagens regel før å være konk.dyktig..

Svar fra Phonero
28.03.2021 16:32

Heisann Einar. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til avdelingen for salg. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Hilsen Christer, Phonero.

Pass på

Omtale av  Torgeir

Sørg for å få alt som tilbys skriftlig. De prøvde å fakturere mms, bank id sms, og hadde ikke inkludert rollover. Hadde heldigvis bedt om alt i tilbudet skriftlig. Vedr data rollover så er vel Phonero de eneste som kun overfører ubrukt data fra månedspakken, som det også brukes av først. Det vil si at om du har 12Gb inkludert og bruker opp 6Gb har du 18Gb neste måned, men om du bruker 12Gb den neste måneden flyttes ikke noe data til påfølgende måned da du har brukt opp månedspakken og det er kun data derfra du får med videre.

Svar fra Phonero
28.03.2021 16:32

Hei, Torgeir. Vi vil gjerne se nærmere på dette Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer Hilsen Christer, Phonero

Phonero reiser kjerringa

Omtale av  Markus

Ble kontaktet av en Phoneroselger, som kunne tilby meg en bedriftsavtale vesentlig mer gunstig en det jeg hadde fra før av. Mer data til samme pris rett og slett. Skulle være så rå dekning og greier også. Hyggelig og med et godt tilbud. Prosessen ble jeg effektivt loset gjennom. Positivt! Men, når regningen kommer i posten ligger det ugifter der som ikke ble nevnt av selger. MMS og BankID ble nå ekstra løpende kostnader i tillegg til månedsavgiften, og epost fakturagebyret var på 59kr pluss moms! En sur overaskelse og noe ganske annet enn det intrykket jeg fikk av selger. Negativt! Jeg ringer Phonero og forteller om opplevelsen min og hvordan jeg føler meg lurt inn i en avtale på falske primisser. Måten Phonero håndterer dette på en grunnen til at jeg skriver her i dag. De tar øyeblikkelig tak i saken. Fjerner alle ekstra utgifter på min første regning, og på alle fremtidige regninger. Altså i tråd med det selger tilbød muntlig. Ikke det som står skriftelig med liten skrift (i en avtale jeg ble loset gjennom av selger til å bare svare ja på). Positivt! Så forfriskende med et selskap som reagerer på en fornuftig måte. Ikke klandrer selger eller støtter seg kun på hva som står skriftelig. Som forstår at et langsiktig godt kundeforhold er god business. Jeg mener fortsatt at de Phonero's selger kan bli bedre til å opplyse om alle aspekter av avtalen. Men måten firmaet har håndtert min sak helhetlig, står fortsatt til full score. Jeg kan anbefale.

Svar fra Phonero
28.03.2021 16:32

Hei, Markus. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero

kjeltringer

Omtale av  Tommy K

skrev tidligere om min erfaringbetterdet hadde jeg en hyggelig tlf samtalemed en fra phonero som under samtalen bekreftat athan der og da slettet meg som ny kunde dagen etter får jeg en mail fra phonero som sier det motsatte og at de ikke vil sltte meg hva i all verden er det de prøver på tror de virkelig at de kan tvingemeg til å bli kunde hos dem nb fortalte representanten fra phonero under samtalen at jeg hadde svart på en textmeld under samtalen med selger han bekreftet likevel at destrøk meg som kunde og aaken skulle hvere ute av verden noe den tydlgvis ikke er siden den mailen jeg fikk fra dem idag kjeltringer

Svar fra Phonero
28.03.2021 16:31

Hei, Tommy. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Send en e-post til [email protected] så skal jeg undersøke dette videre Hører fra deg. Hilsen Christer Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Sleip selger, uforutsette ekstrautgifter, les alltid alt med liten skrift!

Omtale av  Ida

Jeg snakket lenge med en superhyggelig mann. Jeg er egentlig ikke interessert i å kjøpe noe over telefon, men en sympatisk, hyggelig mann tok seg god tid og vi snakket lenge. Jeg lyttet og gikk rett på. Fikk en del mailer med ulik info og leste dem ikke nøye ettersom jeg trodde jeg hadde fått all info fra selger. Jeg innser at jeg skulle lest ALT, og innser jo at det er min feil at jeg var så lettlurt. Med Phonero gjelder regelen: Les ALT - også det med liten skrift! Da regningene kom var de høyere enn jeg trodde...ekstra for å ringe innen europa og ekstra per MMS, ekstra for ditt og datt... Jeg er sikker på at det står skrevet i noe av det jeg godtok, men jeg finner det ikke. Etter to slike regninger og en manglende kundeservice fra selgeren (som forsikret meg om at han ville være min direkte kundeservice på tlf og mail) har jeg byttet tilbake til ICE. Jeg innså at jeg har bundet meg opp i 24 mnd og at det kommer med et bruddgebyr. Jeg vil ikke ha noe mer med Phonero å gjøre. Dersom jeg hadde blitt med videre har jeg forstått at jeg ville bundet meg opp til NYE 12 mnd hvis jeg ikke hadde sagt opp innen tre mnd før de første 24 mnd var over. Det hadde jeg ikke visst, og jeg ville nok da fått bruddgebyret uansett. Utrivelig opplevelse.

Svar fra Phonero
28.03.2021 16:31

Hei, Ida. Vi vil gjerne se nærmere på dette Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer Hilsen Christer Phonero

Snikgebyrer legges på faktura

Omtale av  Cathrine

Her legges det på gebyrer mellom kr120 og 135 pr mnd! Det er det frekkeste jeg har opplevd! Og når jeg sier opp så krever de bindingstid før jeg gjør oppmerksom på at jeg overhodet ikke har binding på mine abonnement. Styr langt unna.

Svar fra Phonero
19.03.2021 14:33

Hei, Cathrine. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer. Hører fra deg. Mvh Christer Phonero

Phonero har 3 996 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR