Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De beregner data rollover på en helt egen måte. Hadde ikke valgt de om jeg hadde lest vilkårene nøye nok. De sa for 6 mnd siden at de vurderte å endre dette, men mens de fortsatt vurderer bør potensielle kunder tenke seg godt om dersom data rollover er noe som er viktig.
Uforskammet medarbeider som truer med Bruddgebyr på kr 3 000 + mva eller 3 måneds oppsigelse som jeg må betale meg ut av til tross for at jeg har en avtale uten bindingstid. Uforskammet og ufordragelig i telefonen. Vedkommende mener at Telia har god dekning der jeg bor, til tross for at jeg har brukt Telia de siste årene, og har måtte stå på terrassen for å snakke i telefonen.
Hei, Sonja. Vi vil gjerne se nærmere på dette Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
God kundeservice, lett å få riktige folk på telefonen – og gode forklaringer/svar på mine spørsmål. Fungerer ryddig og bra.
Hei, Kristin. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Billig og effektiv. Virker helt ok for meg, det jeg bruker telefonen til. Samtaler og meldinger.
Heisann Elsa. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Kom dårlig igang på grund av (navn anonymisert) og avtalene hun lovte men det ble bedre med en ny kunde behandler.
Hei, Johnny. Takk for din tilbakemelding Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Vi benytter Phonero bedriftsnett og er meget fornøyd med tjenesten
Hei, Hans. Så gøy at du er fornøyd med Bedriftsnett Vi setter pris på tilbakemeldingen Hilsen Christer, Phonero
Veldig gode og raske på support. Veldig hyggelige ansatte.
Hei, Egil. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero