Vi har i en årrekke benyttet Phonero på vårt behov for kommunikasjon mellom sjåfører og kunder, og leverandører. Vi er særdeles godt fornøyd med priser og tjenesteutvikling, og ser for oss et langt og godt samarbeid.

Har du en tilsvarende erfaring med Phonero?
Gjør som Asbjørn B og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Phonero du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Telefoni og data fungerer utmerket, bra 5G dekning. Men data-SIM kortet krangler i bilen: «kan ikke motta SMS, fullt minne på SIM kort»

God ordning for mobil og data abonnement. Enkel å bruke med god oversikt for ansatte og god løsning å administrere via Din Bedrift. Det meste kan utføres enkelt og raskt etter innlogging.

Bedriftskunde. Gode produkter, gode priser, og meget rask og god service. Noe rot på første faktura, mtp hva som var avtalt mot hva som ble fakturert, men dette ble lynraskt ryddet opp i av kundeservice.

Ble solgt inn bytte til phonero på telefonsalg. Han spurte meg om pris på daværende abo, og sa han skulle gi meg bedre pris enn det. Fikk nøyaktig samme pris, bare tillegg av 24 mnd binding, samt mye dyrere datapakker til ferier etc. Styr unna.
