Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God service ved henvendelser til kundesenter,gode priser på abonnement.
Hei, Ola. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Vi ble kunde på bedrifts mobiltelefoni hos Phonero i juni og fikk vår første faktura med forfall den 15/6-21. Fakturaen ble sendt over til regnskapsføreren for å legge den inn til betaling, men noe gikk galt i systemet slik at fakturaen dessverre ikke ble betalt ved forfall. Den 29/2-21 fikk vi en påminnelse på e-post og da ble fakturaen betalt umiddelbart. I dag (7/7-21) fikk vi Inkassovarsel i posten fra Kredinor som er datert 1/7-21 der de har lagt til et gebyr på kr 199,- + 8% renter. Av erfaring er det vanskelig å få annullert et slik krav og vårt firma har som regel bare betalt kravene for å være på den sikre siden og slippe flere krav videre. Så pga av dette vil vi vurdere om det er verdt å fortsette kundeforholdet eller om vi skal gå tilbake til vår forrige mobiltilbyder ICE. Det som var bra var at vi fikk påminnelsen om at fakturaen ikke var betalt den 29/7 og Phonero har en veldig fin oversikt med appen deres hvor vi kan lese av forbruk m.m og her kan vi sikkert også få opp status for fakturaer osv. Men det som kan bli bedre er at Phonero kunne f.eks ha sendt en påminnelse tidligere og informert om at dersom fakturaen ikke blir betalt innen noen dager blir kravet sendt til inkasso. I påminnelsen på e-post den 29/6 ble vi informert om at pga forsinket betaling har det påløpt renter og gebyrer. Men vi ble ikke informert om hvor mye dette var Når jeg nå tar kontakt med Phonero eller blir kontaktet av dem etter at denne omtalen er skrevet, så får de et valg om å opprettholder kravet på renter og gebyrer eller ikke. Dersom dette frafaller er vi fortsatt kunde hos dem, men hvis ikke avsluttes sannsynligvis kundeforholdet allerede i dag.
Hei, Jonas. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg undersøke dette videre. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Hører fra deg.
Aggresive selgere pusher abb på småbedrifter, med løgn om gode priser, som er dårlige. Koster 3000kr om du trykker feil på sms fra de. Sky de som pesten.
Hei, Håvard. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Min erfaring så langt er positiv , så får no tiden vise om jeg blir fornøyd.
Hei, Gerhard. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Lett overgang fra Telenor. Ingenting å klage på enda. Nå gjenstår det å se når faktura kommer. Har lastet ned min bedrift og min phonero app på mobil, men ser ikkje faktura i dette slik som fortalt. Regner med dette blir tilgjengelig på min side når det er klart
Hei, Rannveig. Takk for hyggelig tilbakemelding! Når det gjelder visning av faktura i selvbetjeningsportalen Din Bedrift, vil gjerne se nærmere på dette. Send en e-post til [email protected] så skal jeg undersøke dette videre. Husk å legge med fullt navn og telefonnummer. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Phonero er en bunnsolid telefonoperatør for alt fra enkeltmannsforetak til store konsern. Du får et skreddersydd sentralbord som er enkel å forstå. Rask og god kundeservice. Rimelig. Er det noe man kan jobbe med, er det dekningen på noen små plasser.
Hei, Espen. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Hilsen Christer, Phonero
Kunderådgivere er frekke og ikke interessert i å hjelpe kunde. Må sette over til «andre» for å sjekke bindingstid??
Hei, Vilde. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero