Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter mange mangler og kritiske feil i appen var vi nødt til å bytte selskap. Når vi skulle kreve tilbakebetalt bruddgebyr fra tidligere leverandør nektet de siden vi ikke lenger hadde aktive nummere i selskapet. Heldigvis spurte vi om å få det skrevet at de skulle dekke bruddgebyret, i skrivet står det ingenting om at vi må ha aktive nummer i Phonero når vi krever bruddgebyret fra tidligere leverandør tilbakebetalt. Likevel etter å vist til dette, er det vanskelig å få tak i riktig mann som lovte dette og tilbakebetaling virker usannsynlig. Mye jobb for å kreve tilbakebetalt. Anbefaler ikke denne leverandøren da de har lovt mange ting om appen som ikke stemte. Jeg håper andre slipper den jobben vi har nå.
Hei Ådne, Takk for tilbakemeldingen. Uten å kjenne til saken din i detalj så håper jeg du kan ta kontakt med oss på [email protected] slik at vi får sett nærmere på dette. Husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Svært god mobildekning og god service. Konkurransedyktig pris. I tillegg data toll over. Anbefales.
Hei Hans, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Fint å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Jeg har bare tre måneders erfaring som kunde hos Phonero, og erfaringene så langt har svart helt til mine forventninger. Informasjon om overføring av bindinger fra forrige leverandør kunne vært klarere, slik at misforståelser kan unngås. Jeg ser fram mot et langt og tilfredstillende kundeforhold med Phonero.
Hei Arve, Tusen takk for hyggelig omtale og innspill. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Phonero sin selger overbeviste oss om å prøve deres telefoni og Telianettet. De er prisgunstige med jevngod kvalitet og svært god service med god kompetanse.
Hei Bård, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Phonero har et godt produkt og konkurransedyktige priser! Godt med data med rollover!😀 Jeg som ringer endel til Spania og Danmark, syntes utenlandstakstene er for høye! Det blir fort kostbart å ringe til utlandet!😢
Hei Bent, Så godt å høre at du er fornøyd med oss! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen :) Vi har mulighet for å legge til en en tjeneste som heter "Fri tale til EU" denne koster 69,- eks mva. per måned. Om du ønsker dette kan du sende en mail til [email protected] med ditt telefonnummer. Mvh Mads Phonero
Er fornøyd med dekning, service og priser. Ingenting negativt å sei. På første faktura ble det tatt betalt for bruk av BankID på mobil. Det blei ikke opplyst om dette ved kjøp, så det blei fjernet
Hei Lars, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Veldig bra oppfølging etter skifte av abonnement. Positive og ordner det man ønsker. 👍
Hei Kristina, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Fint å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero