Phonero opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
På support og kundeservice er det vel nesten ikke mulig å bli bedre. Svarer og løser det meste med en gang. Veldig hyggelige folk. Prisene for bedrift er gode. Bra løsninger med sentralbord og apper. Siden de benytter Telia sitt nett har vi områder med noe svak dekning i grisgrendte strøk.
Hei Dan, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du opplever utfordringer med dekningen, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår vi på tråden. Mvh Mads Phonero
VI får alltid raskt svar, våre henvendelser blir løst med en gang, konsulentene er nøye og profesjonelle.
Hei Anita, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
De har fantastisk god kundeservice! Får løst problemene på første samtale. Ingen tastevalg og svært kort ventetid på telefonen. Appen er også veldig oversiktlig!
Hei Martine, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Ble ca 1000,- dyrere enn avtalt/forventet med sentralbord og 5 tlf abb og ett sky nummer per mnd
Hei Tor, Takk for din tilbakemelding. Vi vil gjerne se nærmere på saken din og se til at du har fått riktige priser. Send gjerne en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Gode forutsigbare abonnement. Godt med datamengde til ein rimelig pris. I tillegg har Phonero kort ventetid når eg ringer. Alltid god service av hyggelige tilsette på kundeservice.
Hei Torill, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Elendig dekning. Holder ikke hva de lover og går bort fra skriftlig avtale når de ikke klarer å levere som avtalt. Useriøs så det holder!
Hei Rainer, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Slik skal det selvfølgelig ikke være så her må vi undersøke. Uten å kjenne saken så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Å ha en dedikert kundeansvarlig er helt avgjørende, en som er kjenner meg, våre løsninger og krav til funksjon. Vi blir fulgt opp kontinuerlig på en seriøs og professionel måte, slik vi ønsker. Bedre blir det ikke!
Hei Nils, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero