Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonero
4.5
3 998 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
3 998 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 3 996 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 819
579
101
59
438
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 3 996 verifiserte omtaler på Bytt.no

God service

Omtale av  Hanne H

God og rask service ved telefonhendelse. Jeg fikk raskt svar på det jeg lurte på.

Svar fra Phonero
02.05.2019 10:32

Hei Hanne, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig på alt....

Omtale av  Asbjørn

Ble lovet full dekning hjemme og gratis faktura på epost... jeg må bruke wifi for å prate i telefonen og det blir problematisk når også wifi er ustabil, faktura kom pr post og det kosta over 100kr i fakturagebyr, når jeg så klager og avbestiller blir jeg i tillegg fakturert 3000 kr eks.mva i avbestillingsgebyr... styr unna dette selskapet er min anbefaling

Svar fra Phonero
06.05.2019 11:01

Hei Asbjørn, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero, her må vi undersøke. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero

Uforutsigbar. Tungt.

Omtale av  Jan R. H

Uforutsette fakturaer. Skjønner ikke hvorfor noen tillegger kommer når jeg har faste avtaler.

Svar fra Phonero
02.05.2019 10:32

Hei Jan, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero og vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero

Uklar oversikt over produkter

Omtale av  Mikkel

Vi har gjort endringer i ulike produkter (inkluderte data, mm) for å spare kostnader (mao. månedlige ad hoc-kjøp av datapakker ble for dyrt). Oversikten over tilgjengelige produkter var umulig å oppdrive, i så stor grad at jeg måtte laste ned rapporter fra bedriftsportalen. Det hadde også vært topp om det var mulig å få oppfølginger med anbefalinger om utvidelse av inkluderte data, basert på hvem som hyppig kjøper datapakker. Jeg skjønner likevel at dette kan være vanskelig å følge opp.

Svar fra Phonero
26.04.2019 13:44

Hei Mikkel, Takk for din tilbakemelding. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ditt innspill er nå sendt videre. Mvh Mads Phonero

God kundeservice

Omtale av  Anne

Vi har fast kontaktperson og får alltid raskt svar enten fra henne selv eller en av hennes kolleger. Så super kundeservice

Svar fra Phonero
26.04.2019 13:44

Hei Anne, Takk for fin tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med våre kundebehandlere. Mvh Mads Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Kundeservice på sitt beste

Omtale av  Carl

Jeg er veldig fornøyd med den hjelpen jeg får fra kundeservice hos Phonero. Kjapp og riktig hjelp hver gang. Det som definitivt kan bli bedre er dekningen og kvaliteten. Jeg var nylig i Karibien og selv med full 4G indikasjon var det ikke tilfredsstillende, og ingen datapakker tilgjengelig til tross for at det er de samme operatørene som på US fastland. Selv på mitt kontor må jeg flytte meg for å få god samtalekvalitet. Men, jeg antar at når man er gjest i Telia sitt nett, så er det som jeg har opplevd tidligere (gjest i Telenor/Network Norway), at man teknisk ikke like direkte på som Telias egne simkort. Her har Phonero/Telia fortsatt en jobb å gjøre. Men kundeservicen, den er det foreløpig ingen som matcher i samme bransje.

Svar fra Phonero
02.05.2019 13:13

Hei Carl, Takk for din tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Dessverre er datatrafikk dyrt i mange land utenfor EU, dette henger sammen med høye innkjøpspriser. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre disse slik at vi alltid kan tilby de beste prisene til våre kunder. Telia vil ikke bedrive noen form for forskjellsbehandling av sluttbrukere i Telia`s mobilnett, med hensyn til dekning, dekningskvalitet, fremkommelighet eller annen form for teknisk nettkvalitet eller prioritet. Jeg vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero

Det har vært godt og tjenlig - håper det fortsetter.

Omtale av  Aud

Har vært abonnent i ca 15 år. Det borger vel for at jeg har vært fornøyd.

Svar fra Phonero
25.04.2019 16:31

Hei Aud, Godt å se at du er fornøyd. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero

Phonero har 3 996 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR