Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Helt greit på alle vis. Kunne hatt mere detaljert faktura der man ser hva som er igjen av bruddgebyret når det går mot faktura.
Hei, Ola Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre internt. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Hilsen Christer, Phonero
Ble oppringt av phonero og fikk et godt tilbud fra phonero. De hadde så god dekning at politi og ambulanser bruker de fikk jeg opplyst. Med de lovnader og en god pris og at de dekket inntil 3000 i avbruddsgebyr pr tlf hos min daværende leverandør så takket jeg ja til å gå over til de. Skal sies at hos tidligere leverandør hadde jeg suveren dekning der det var viktig for meg da jeg må være tilgjengelig hele tiden pga jobb. Hos phonero ble det ikke slik. Jeg måtte avbryte påsketur på hytta da jeg ikke hadde signal der. Jeg får gå ut av phonero uten å betale for avbrudd. Men etter ca 3 mnd hos phonero koster det meg 6000 i avbruddsdekning de krever tilbake som de dekket for avbrudd hos min tidligere leverandør. Så ca 3 mnd hos phonero koster meg nesten 9000 kr.. så er lite imponert og kommer ikke til å anbefale de til flere. Synes også nettet er dårlig og oppkobling/ringing til andre tar tid.
Hei, Siv. Vi forstår at dekning er kritisk Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår jeg på tråden. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Orker ikke engang å si hvor useriøse de er. Lurer folk, det er det de gjør!!!!!
Hei, Maria. Vi vil gjerne se nærmere på dette Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
God bistand ved bytte til ny leverandør. Fikk bl.a. utsatt bytte pga ikke mottatt ny tlf.
Heisann Per. Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Phonero har en enkel og velfungerende sentralbordfunksjon som gjør at vi kan ta godt imot våre kunder som ringer inn til klinikken. Når det inn i mellom dukker opp spørsmål eller problem, som regel brukerfeil, er det en fryd å ringe til den blide supportgjengen hos Phonero. De fixer kjapt og vi blir alltid i godt humør når praten er over.
Heisann Kurt Inge. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
God service, bra oppfølgning, gode priser, fin nettbutikk
Hei, Maid. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Veldig fornøyd med god og ryddig kundeservice, og får et bra produkt. Oversiktlig app.
Heisann Anoushka. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero