Phonero har ikke nok data til Ă„ bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde fasttelefon som ble sagt opp i 2018, men oppdaget plutselig at jeg har blitt fakturert over 3000,- siden den gang😡Selvfølgelig er det mitt ansvar å følge med på egen økonomi, men trodde at et abonnement ble stoppet når man ringte og ba om det. De nekter for at jeg har sagt opp, enda de(telia/phonero) kunne bekrefte at det ikke har vært aktivitet på nummeret siden januar 2018, og i tillegg har de hatt et tilgodebeløp på i overkant av 1000,- liggende til meg siden 2018... så operatøren ba om kontonummeret så de kunne overføre pengene... bare 3 år og 5 måneder på overtid der altså🤪Hvorfor de ikke har kontonummeret de har trukket penger fra fra i alle år, tilgjengelig, det vet da fåglarna! Og hvorfor de har et tilgodebeløp til meg hvis jeg ikke har sagt opp, vel det er en liten gåte i mitt hode! Så mitt råd er å holde seg langt unna denne tøysebedriften, og hvis man er nødt til å forholde seg til dem; ta opp samtaler! Det gjorde dessverre ikke jeg, og det ble dyrt!
Hei, Et. Vi vil gjerne se nærmere på dette Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Holder hva de lover 👍Greie å ha med å gjøre. God dekning.
Hei, Kjell Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen Hilsen Christer, Phonero
Kundeservice er veldig bra. Mitt spørsmål og problem fikk jeg svar på med en gang. Minst fornøyd med at rollover ikke tar med hele mengde med data men kun fra foregående måned.
Hei, Christine. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til vårt kundesenter. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Hilsen Christer, Phonero
Enkelt å være kunde. God oppfølging. Gode priser. Får svar på spørsmål raskt
Hei, Knut. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Veldig bra admin-grensesnitt, når du finner det. Mobil-appene har noen mangler, savner feks å enkelt kunne se hele telefonkøen (ikke bare unesvarte anrop som forsvinner etter at du har sett dem en gang). Savner også bedre admin-app for mobil, der jeg kan velge auto-sms og innstillinger for hovednummer på mobil. Savner også fri data abo. Mwn alt i alt et godt abo. for bedrifter.
Hei, Martin. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til vår produktavdeling. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Hilsen Christer, Phonero
Billig og enkelt. God dekning. Enkel overføring fra Telenor.
Hei, Jan. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Takk for din tilbakemelding Hilsen Christer, Phonero
Er stor skuffelse hele greia. Er ikke i nærheten av 4G. Knapt nok 2G. Sitter i stua og alt hakker. Telefonsamtaler skurrer og brytes.
Hei, Runar. Det er viktig for oss at våre kunder har forbindelse Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår jeg på tråden Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero