Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Raske og gode tilbakemeldinger når en ringer kundeservice
Heisann Helge Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp igjen i fremtiden :) Hilsen Christer, Phonero
Rask support God oversikt på mine sider Lett å bestille nye abonnementer samt mobiler
Heisann, Ingunn Så gøy at Din Bedrift hjelper å styre abonnementer enkelt. Din Bedrift har det meste, alt fra overføring av abonnement, sende ut SIM til en ansatts adresse, endre datapakke, legge til tjenester og ekstra SIM-kort til nettbrett er bare noe av det som kan gjøres i Din Bedrift. Vi setter pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Veldig fornøyd med phonero hjelper raskt og greit. Utrolig hyggelig kundeservice.
Hei, Andreas. Så gøy å se at du er fornøyd med rask behandlingstid og kundeservicen! Vi jobber alltid for å bli bedre og setter pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Jeg er misfornøyd med at når jeg betaler såpass mye for 100GB data i mnd at jeg må betale for alt over det. Det vanlige er at hastighet blir strupet etter 100GB. Bruker data for å se på TV på hytta. Dekning er bra.
Hei, Hans. Gode samarbeid er viktig for oss. Mobilabonnement har datakontroll aktivt som utgangspunkt, som skal hindre at du skal betale for overforbruk, men fremdeles har mulighet til å bestille mer data i appen Ditt Phonero. Uten å kjenne saken din i detalj håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] så vi kan se på muligheter slik at du får det som ønsket. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Får alltid hjelp om det er noe. De svarer alltid raskt. Prisene er konkurransedyktige.
Heisann Markus. Takk for fin tilbakemelding! Selv som EPSI-vinner for beste kundesenter for bedrifter gir vi oss ikke der og fortsetter arbeidet mot å bli enda bedre. Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Jeg er veldig fornøyd med Phonero! God kundeservice og god verdi for pengene
Heisann, Mia. Så flott å se at du er fornøyd med verdien du får for pengene og oss som leverandør. Vi setter pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Had issues with phone that technician assisted with. She instructed me on what setting’s needed to be changed.
Hi, Justin. Thanks for taking the time to write a review! We're happy to see that our customer support could help even with services that we don't provide ourselves. We are proud of our EPSI award-winning customer service and happy to see that we could be of service. We're here if you're in need of assistance in the future. regards Christer, Phonero