Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi er kun 2 ansatte i Liebich Konsult. Phonero-appen gir både meg og min kollega god oversikt over forbruk av data og kostnader. Videre kan man på en enkel måte endre abonnementstype. Hvis min kollega prøver på dette, får jeg en melding til godkjenning før abonnementet kan endres, Vi bruker ikke sentralbordløsning og derfor kan jeg ikke uttale meg om denne.
Hei Jon I, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
God kundeservice. Flinke til å forklare. Gode til å finne løsninger som passer for den enkelte.
Hei May L, Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Fungerer godt for vår bedrift. Gode rabatter for personalet.
Hei Tk, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Fint å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Har opplevd bra service og råd underveis, og etter en ekstra runde med forhandlinger ble det også en pris vi er veldig fornøyde med. Vi var litt usikre på dekning, men synes den stort sett er bra. Bindingstid på 2 år føles lenge, men blir neppe et problem i praksis.
Hei Amund, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Kundeansvarlig er alltid på tilbudssiden og bistår på kort varsel med store og små henvendelser. Alt blir løst smertefritt og tjenestene fungerer bra. Kundeansvarlig leverer hele tiden førsteklasses veiledning og hjelp.
Hei Alexander, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Topp funksjonalitet og god kundeservice! Vi har vært kunde i mange år og har alltid opplevd god markedstilpasning og konkurransedyktighet.
Hei Ole, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Har ikke hatt noen problemer, og kan trygt anbefale Phonero
Hei Solbjørg, Tusen takk for anbefaling og hyggelig omtale! Mvh Mads Phonero