Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er meget fornøyd med dekning, pris og kundeservice. Når jeg har hatt behov for hjelp har jeg fått det med en gang. Til og med tjenester som egentlig ikke skulle tre i kraft før neste faktura periode, har jeg fått med en gang - når jeg har forklart saken for de. Da føler jeg de er oppriktig interessert i sine kunder og gjør det de kan for å opprettholde en god kundeservice.
Hei Pål, Tusen takk for hyggelig omtale. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Mvh Mads Phonero
Løsnings orientert selskap med ekspeditt kundebehandling. Anbefales.
Hei Eivind, Tusen takk for anbefaling og hyggelig omtale! Mvh Mads Phonero
Fornøyd med en god løsning til en lav pris. Anbefales.
Hei Jim, Tusen takk for anbefaling og hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Vi er kun 2 ansatte i Liebich Konsult. Phonero-appen gir både meg og min kollega god oversikt over forbruk av data og kostnader. Videre kan man på en enkel måte endre abonnementstype. Hvis min kollega prøver på dette, får jeg en melding til godkjenning før abonnementet kan endres, Vi bruker ikke sentralbordløsning og derfor kan jeg ikke uttale meg om denne.
Hei Jon I, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
God kundeservice. Flinke til å forklare. Gode til å finne løsninger som passer for den enkelte.
Hei May L, Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Fungerer godt for vår bedrift. Gode rabatter for personalet.
Hei Tk, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Fint å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Har opplevd bra service og råd underveis, og etter en ekstra runde med forhandlinger ble det også en pris vi er veldig fornøyde med. Vi var litt usikre på dekning, men synes den stort sett er bra. Bindingstid på 2 år føles lenge, men blir neppe et problem i praksis.
Hei Amund, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero