Phonero opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Et godt «verktøy» som fungerer i hverdagen! Mine erfaringer er bare positive. Delingen var ikke tilfredsstillende for en stund tilbake, men i dag fungerer dekningen bra.
Hei, Knut. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ha en fin sommer videre. Hilsen Christer, Phonero
Topp service og kundebehandling😊 Får alltid hjelp når man ringer😀
Heisann Bjørn. Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Nettopp blitt kunde. Har forventninger til at jeg valgte Phonero nå 😉👍
Hei, Ove. Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Kundeservice er snille å prate med og behjelpelig med min faktura
Hei, Dian. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Ha en fin sommer videre Hilsen Christer, Phonero
God service ved henvendelser til kundesenter,gode priser på abonnement.
Hei, Ola. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Vi ble kunde på bedrifts mobiltelefoni hos Phonero i juni og fikk vår første faktura med forfall den 15/6-21. Fakturaen ble sendt over til regnskapsføreren for å legge den inn til betaling, men noe gikk galt i systemet slik at fakturaen dessverre ikke ble betalt ved forfall. Den 29/2-21 fikk vi en påminnelse på e-post og da ble fakturaen betalt umiddelbart. I dag (7/7-21) fikk vi Inkassovarsel i posten fra Kredinor som er datert 1/7-21 der de har lagt til et gebyr på kr 199,- + 8% renter. Av erfaring er det vanskelig å få annullert et slik krav og vårt firma har som regel bare betalt kravene for å være på den sikre siden og slippe flere krav videre. Så pga av dette vil vi vurdere om det er verdt å fortsette kundeforholdet eller om vi skal gå tilbake til vår forrige mobiltilbyder ICE. Det som var bra var at vi fikk påminnelsen om at fakturaen ikke var betalt den 29/7 og Phonero har en veldig fin oversikt med appen deres hvor vi kan lese av forbruk m.m og her kan vi sikkert også få opp status for fakturaer osv. Men det som kan bli bedre er at Phonero kunne f.eks ha sendt en påminnelse tidligere og informert om at dersom fakturaen ikke blir betalt innen noen dager blir kravet sendt til inkasso. I påminnelsen på e-post den 29/6 ble vi informert om at pga forsinket betaling har det påløpt renter og gebyrer. Men vi ble ikke informert om hvor mye dette var Når jeg nå tar kontakt med Phonero eller blir kontaktet av dem etter at denne omtalen er skrevet, så får de et valg om å opprettholder kravet på renter og gebyrer eller ikke. Dersom dette frafaller er vi fortsatt kunde hos dem, men hvis ikke avsluttes sannsynligvis kundeforholdet allerede i dag.
Hei, Jonas. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg undersøke dette videre. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Hører fra deg.
Aggresive selgere pusher abb på småbedrifter, med løgn om gode priser, som er dårlige. Koster 3000kr om du trykker feil på sms fra de. Sky de som pesten.
Hei, Håvard. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero