Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonero
4.5
3 982 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
3 982 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 3 980 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 806
577
101
59
437
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 3 980 verifiserte omtaler på Bytt.no

Supert

Omtale av  Mariusz

Supert hver gang jeg har suport help fra Dere. Takk Phonero

Svar fra Phonero
20.10.2021 15:30

Hei, Mariusz. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Phonero Veldig dårlig nettverk.

Omtale av  Damnjan K

Veldig dårlig nettverk. Dette er forførernes bedragere. De har mange skjulte kostnader. du inngår en kontrakt på 225kr og du får 750-800kr. og ved brudd på å si opp kontrakten betaler du 3000kr. Phonero NAI TAKK! Veldig dårlig nettverk. Dette er forførernes bedragere.

Svar fra Phonero
15.10.2021 15:20

Hei, Damnjan. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Tenker vi må se hva som er tilfellet her og undersøke hvor lang periode det er fakturert for. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår jeg på tråden Håper vi kan forbedre tillitten Hilsen Christer, Phonero

Opererer med skjulte gebyrer

Omtale av  Richard A. R

Etter 11 mnd med abbonoment hos Phonero skulle jeg endre til en annen aktør som hadde betydelig bedre vilkår. Da fikk jeg faktura på 3000,- kr x 2 abonnent for brudd i bindingstid. Jeg har aldri fått beskjed om det var bindingstid på abonnementet, men de nekter å slette gebyret. Synd at phonero driver på en så useriøs måte, for ellers var jeg fornøyd med avtalen frem til jeg skiftet.

Svar fra Phonero
12.10.2021 13:40

Hei, Richard. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Uten å kjenne saken eller avtalen din i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så kan vi se nærmere på saken. Hilsen Christer, Phonero

Kundeservive

Omtale av  Allan L

Ringte for å høre om det er samme SIM-kort for iPhone 13 pro som iPhone XS. Litt usikkert svar men meget raskt å få nytt SIM-kort om det skulle være behov for.

Svar fra Phonero
12.10.2021 13:30

Hei, Allan. Takk for din tilbakemelding. Det er samme SIM i de enhetene og begge enhetene støtter også eSIM fra Phonero, dersom du ønsker det. Ha en flott dag videre. Hilsen Christer, Phonero

Topp kundeservice

Omtale av  Tommy

Ypperlig kundeservice. Behjelpelige og løsningsorientert

Svar fra Phonero
12.10.2021 13:23

Hei, Tommy. Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Topp service

Omtale av  Arild J

Alltid behjelpelig utfører topp service og rask tilbake melding til vår bedrift.

Svar fra Phonero
07.10.2021 08:24

Hei, Arild. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero

Agresiv selger og dyr avtale

Omtale av  Amund D

Endte opp med dyr avtale som er vanskelig oog komme ut av. Selger mente hav var billigere en det jeg hadde ble vesentlig dyrere!! Styr unna!

Svar fra Phonero
07.10.2021 08:24

Hei, Amund. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero

Phonero har 3 980 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR