Meny

Phonero omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Phonero
4,5/5
Utmerket
Kundetilfredshet
Utmerket
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
2
av 25 innen
mobilselskap
82%
anbefaler
Phonero

"Bedrift Sentralbord"

Omtale om Phonero skrevet av Tove for 11.03.2022 10:39

Phonero har totalt 3157 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bedrift Sentralbord"

Fikk god hjelp i oppstarten til sentralbord løsning.

Svar fra Phonero
14.03.2022 09:12
Hei, Tove. Så fint å se at du fikk god hjelp når du skulle ta i bruk Bedriftsnett. Sentralbordløsningen byr på mange muligheter. Det å kunne forhøre seg med en annen kollega mens man har kunde på tråden, vise jobb-nummeret når du ringer ut og mye mer, kan alt styres i appen. Appen er tilgjengelig på IOS og Android. Vi setter pris på tilbakemeldingen :) Hilsen Christer, Phonero
Bytt.no
"Bedrift Sentralbord" skrev Tove om Phonero

Har du en tilsvarende erfaring med Phonero?
Gjør som Tove og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Phonero du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lokker med billig pris - mye smågebyrer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Prisen ser billig ut, men det legges på småting som man forventer er inkludert. Som er inkludert hos andre operatører. Bruk av bankID, MMS, etc. Dårlig dekning. Forferdelig kundeservice. Og pass på. Selv om bindingstiden er over, opererer de med bruddgebyr på 3000,- eks mva!

Svar fra Phonero
11.03.2022 13:11
Hei, Håvard. Vi har abonnement tilpasset de fleste behov. Noen abonnement er tilpasset mye bruk, andre er tilpasset svært lite bruk. Vi ser ikke mobilnummeret ditt her, men kanskje vi skal se om et abonnement som er tilpasset mer bruk kanskje hadde passet bedre til den bruken du beskriver her. Dersom abonnement er bestilt med bindingstid og man sier opp innenfor den avtaletiden, fakturerer vi avbestillingsgebyr. Telia skal være først med landsdekkende 5G i løpet av 2023, så vi vil gjerne undersøke hvilke områder dekningsbeskrivelsen din dreier seg om, og på den måten se om det er pågående oppgradering allerede, feil i området eller om det trengs oppgradering. Kontakt oss gjerne på [email protected], legg ved navn og telefonnummer så slår jeg på tråden. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kontakttelefon"

Rask svar ved oppringning. Hjelpsomme,høflige operatører med kunnskap. Greie svar på spørsmålene.

Svar fra Phonero
14.03.2022 09:09
Heisann Anne. Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra svar på mine spørsmål."

Det kunne vært lengere åpningstider. Etter arbeids tid har jeg bedre tid til ekstra ting. Burde vært mulig å få svar frem til kl 2000.

Svar fra Phonero
11.03.2022 08:35
Hei, Hans. Så gøy at du fikk bra svar på dine spørsmål i kontakt med kundesenteret. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
NYHET!
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Anne G. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service"

Phonero ringte meg og gav meg en god deal. Jeg slo til og er veldig fornøyd!

Svar fra Phonero
11.03.2022 08:32
Heisann Anne. Så bra at du er fornøyd med nytt, godt tilpasset abonnement til god pris. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Phonero har totalt 3157 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR