Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har godt med data(40GB) inkl i ok pris(eksklusiv mva)Har heller ingen negativt på kvalitet/dekning. Men personlig service er nok det som er viktigst akkurat nå.
Hei Jim, Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Løsningsorienterte medarbeidere når en står fast, som også yter god service.
Hei Trond, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Skulle aktivere ny eSim på ny Applewatch, fikk god veiledning slik at ny eSim var installert etter få minutt. 😁
Hei Ingar, Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen :-) Mvh Mads Phonero
Meget bra gjennom jobb! Funker godt også privat! Anbefales til mine venner!
Hei Leif, Tusen takk for hyggelig omtale og anbefaling! Godt å se at du er fornøyd med oss. Mvh Mads Phonero
Veldig fornøyd med kundeservicen, god og snar hjelp, veldig hyggelige folk
Hei Markus, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Opplever å bli hørt. Vårt ærende ble raskt og effektivt utført. Strålende!
Hei Harald, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Phonero lover ikke alt de selger: De lover at pris uten bindingstid er 249kr pr mnd eskl moms. Dersom man avbryter før inneværende måned sender de likevel faktura for neste måneden (rar praksis) Phonero sender alltid med fakturagebyr på alle regninger (frekt) Phonero valgte «ved en feil» høy pris på månedsabb uten binding. Det var ikke før jeg fant ut av dette og måtte maile mye før de rettet opp. (Pass på!) De truer med oppsigelsesavgift på mangfoldige tusen (4000kr) men heldigvis hadde jeg ikke bindingstid! (Puh) Phonero sier også at de «struper internett» når de har brukt opp data på mobil, dette er løgn, de STOPPER datatrafikken så man ikke får verken send iMessage når datakvoten er brukt opp. Kort og godt bytt før du sitter med usannsynlige høye utgifter til din Bedrift!
Hei Jan, Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din og på hva som har skjedd, send oss en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero