Phonero opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ringte inn og fikk endret mitt mobilabonnement,damen jeg snakket med lurte på hvor mye data jeg ville ha! Og i løpet av 5 min fra jeg ringte så var alt ordnet! Meget bra.
Hei Mathias, Så fint å se at du fikk god hjelp. Tusen takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Kundeservicen er topp! De svarer raskt og løser evt problemer kjapt.
Hei Grethe, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Vi er veldig fornøyd med rask respons. Ingen telefon kø. God oppfølging på våre henvendelser. Kan anbefales .
Heisann! Så hyggelig å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Tusen takk for fin omtale! Mvh Katrine Phonero
Fikk god hjelp og veiledning fra hun jeg snakket med.
Hei Tone, Tusen takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Alt virker som det skal til enhver tid (så langt) Appen er lett å bruke.
Hei Werner, Tusen takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Fantastisk kundeservice. Bedriftsnettet er veldig oversiktlig og lett å bruke. Anbefales på det varmeste.
Hei Marion, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Gøy å se at du er fornøyd med oss. Mvh Katrine Phonero
Jeg kontaktet PHONERO igår 14 sept pga av problem med min MOB telefon. Kundebehandleren hos PHONERO bisto meg med all mulig hjelp. Undersøkte om det var arbeide på mobilnettet i mitt område. Om det var noe med feil med min mobil. Det var ikke noe arbeide på nettet i mitt område. Kundebehandleren hjalp meg med nye oppdateringer på min telefon. Hjelpen jeg fikk satt jeg stor pris på. Han var ikke bare hjelpsom, men også tålmodig med meg som kunde da han veiledet meg med oppdateringen av min telefon. Tusen takk for all hjelp.
Hei Dag, Så hyggelig å høre at du fikk god hjelp. Tusen takk for fin omtale! Mvh Katrine Phonero